کد خبر : 14299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396- 17: 18

بالاجبار باید به سمت تغییر مدیریت می‌رفتیم!

بالاجبار باید به سمت تغییر مدیریت می‌رفتیم!

موسوی روزان در گفت و گو با یکی از سایت های خبری استان، اصطلاحاً توپ برکناری شهردار رشت را به زمین نهادهای نظارتی، امنیتی و حاکمیتی انداخت و گفت به علت حاضر نبودن این نهادها به همکاری با شهردار رشت، بالاجبار به سوی برکناری ثابت قدم رفتیم.

به گزارش گیلانستان، سید رضا موسوی روزان عضو شورای شهر رشت که برخلاف دفعات پیشین تصمیم گرفت به‌جای حمایت از شهردار رشت و ثابت مدیریت شهری به عزل سید محمدعلی ثابت‌قدم رای دهد از دلایل این تصمیم خود پرده برداشت.

موسوی روزان در گفت‌وگو با حرف تازه  ابتدا ضمن تبریک به دلیل حضور در ماه مبارک رمضان و تسلیت شب‌های قدر و در پیش بودن شب شهادت مولای متقیان علی(ع) و آرزوی سعادت و سلامت برای مردم عزیز سخنان خود را آغاز کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت که به جرات می‌توان گفت یکی از تعیین‌کننده‌ترین رای های امروز را به گلدان انداخت در خصوص رای خود گفت: در یک جمله می‌توانم بگویم که امروز تلخ‌ترین رای عمر چهارساله خودم را در شورای شهر به گلدان ریختم.

تمایل نداشتم شهرداری را با سرپرست به شورای پنجم تحویل بدهیم

موسوی روزان تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه تمایلی نداشتم که چنین شرایطی پیش بیاید و در روزهای پایانی عمر شورا، شهرداری را با سرپرست به شورای پنجم تحویل دهیم چراکه ما در همان ابتدا شهرداری را با سرپرست تحویل گرفتیم و تمایل داشتیم باثبات تحویل شورای بعدی دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه افزود: در روزهای پایانی به این نتیجه رسیدیم که ادامه کار با دستگاه‌هایی که قرار بر این است شهرداری با آن‌ها یا آن‌ها با شهرداری کار کنند  مثل دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی، با توجه به رایزنی‌ها و صحبت‌ها و مذاکراتی که داشتیم احساس ما این بود که دستگاه‌های ذی ربط چه نظارتی چه امنیتی و چه حاکمیتی در چنین شرایطی حاضر به ادامه کار با مجموعه شهرداری نبودند و بالاجبار باید به سمت تغییر مدیریت می‌رفتیم.

حقوق‌هایی که همچنان با تاخیر پرداخت می‌شد

سید رضا موسوی روزان بابیان اینکه این برکناری نکات داخلی هم داشت در ادامه گفت: بحث پرداخت حقوق کارکنان یکی از مهم‌ترین دلایل این تصمیم بود. با همه پیگیری‌هایی که در بحث حقوق در ماه‌های اخیر داشتیم بازهم متأسفانه همچنان با تاخیر پرداخت می‌شد.

افزایش  بدهی‌های شهرداری رشت یکی از دلایل برکناری ثابت‌قدم

وی افزایش مجموع بدهی‌های شهرداری را نیز از دیگر علل این تصمیم خود برشمرد.

کارهای عمرانی دوران مدیریت ثابت‌قدم در رشت کم‌سابقه بود

موسوی روزان در پایان از زحمات ثابت‌قدم تشکر کرد و گفت: باید در نظر داشته باشیم با تمام این مسائل، کارهای عمرانی که در طول مدت دو سال و اندی صورت گرفت در سالیان متمادی کم‌سابقه بود و ازاین‌جهت جای شکر و قدردانی دارد اما در کنار این قضیه ما ضعف‌هایی هم داشتیم که نهایتاً جمیع اعضا به این نتیجه رسیدند که این اقدام صورت بگیرد.

گفتنی است روزان در میان اعضای فعلی شورا که در انتخابات شورای پنجم شرکت کردند، از نظر میزان آرای کسب شده آخر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار