کد خبر : 73634
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400- 47: 15

حجت الاسلام اشکوری:

بانیان وضع موجود باید توبیخ و محاکمه شوند، نه اینکه از معاونت به ریاست و مدیرکلی برسند

بانیان وضع موجود باید توبیخ و محاکمه شوند، نه اینکه از معاونت به ریاست و مدیرکلی برسند

مردم امروز انتظار دارند بانیان وضع موجود شناسایی، توبیخ و محاکمه شوند، نه اینکه در دولت آیت الله رئیسی از معاونت به ریاست و مدیرکلی برسند.‌

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگویی با انتقاد از بی تحرکی استاندار گیلان در تغییر مدیران دولت روحانی، اظهار کرد: بعد از گذشت حدود ۴ ماه از آغاز به کار دولت آیت الله رئیسی، مدیریت استان همچنان در دست عناصر بی انگیزه و بعضا ناکارآمد دولت روحانی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی که فرمودند: «در تشکیل دولت سرعت عمل به خرج داده شود»، گفت: استاندار نماینده‌ی ارشد دولت در استان است اما هنوز نتوانسته فرمانداران خود را انتخاب کند، این موضوع جای تعجب دارد!

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه استان گیلان سرشار از نیروهای توانمند، مؤمن، انقلابی و صاحب تخصص است که باید این نیروها را شناسایی و فرصت خدمت به مردم را برای آنها فراهم کرد، ادامه داد: تعلل استاندار نسبت به استفاده از نیروهای متخصص، متعهد، جوان، انقلابی و همسو با دولت آیت الله رئیسی، خسارت به منافع مردم و تضعیف دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام حسینی اشکوری ادامه داد: استاندار به هیچ وجه نباید مطالبه ی به حق مردم که همان تغییر و عزل بانیان وضعیت موجود است را نادیده بگیرد.

وی با ابراز نگرانی از عملکرد استاندار در ابقای مدیران دولت روحانی گفت: آیا استفاده از کسانی که عامل وضع اسفناک موجود بودند در کلیدی ترین سازمان مالی و اقتصادی استان کارشکنی در کار دولت جدید و دهن کجی به نیروهای ارزشی و انقلابی استان نیست؟!

در فضای مدیران انتخاب شده گیلان، جایگاه جوانان انقلابی کجاست؟

وی با بیان اینکه امروز در فضای مدیران انتخاب شده گیلان، جایگاه جوانان انقلابی کجاست؟ خطاب به استاندار گیلان گفت: جناب آقای استاندار نگذارید مردم از عملکرد شما نگران و ناامید شوند.

حجت الاسلام اشکوری ادامه داد: با توجه به سهل انگاری صورت گرفته در عدم استفاده از افراد شایسته و انقلابی در مناصب اجرایی و سیاسی استان، چنانچه این روند توسط آقای استاندار ادامه داشته باشد، بعید به نظر می رسد که ایشان بتواند انتظار جامعه انقلابی و اصولگرای استان را برآورده کند.

این فعال سیاسی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به عقب ماندگی های استان گیلان اشاره کرد و گفت: استان گیلان به رغم داشتن توانمندی های بسیار، همچنان در لیست استان های کم برخوردار کشور قرار دارد.

حجت الاسلام اشکوری در ادامه افزود: گیلان به دلیل عملکرد ضعیف مدیران گذشته و برخی نمایندگان مجلس، در بسیاری از حوزه های عمرانی، اقتصادی و صنعتی عقب مانده محسوب می شود و متاسفانه فساد اداری برخی مدیران و مسئولان و عدم قاطعیت در برخورد با مدیران و افراد متخلف و مسئله دار، موجب ایجاد چنین شرایطی در استان شده است.

وی با طرح این سوال که آیا مدیران خسته و ناکارآمد دولت روحانی قرار است در دولت انقلابی آقای رییسی همچنان باقی بمانند، تصریح کرد: تأخیر در عزل مدیران ناکارمد در استان به معنای بی‌برنامگی، عدم برخورداری دولت از نیروی انسانی همسو و در نتیجه القای ناامیدی به مردم خواهد بود.

جریان ها و گروه های انقلابی دیگر طاقت حضور و ابقای مدیران بی انگیزه و ناکارآمد دولت روحانی را ندارند

حجت الاسلام حسینی اشکوری گفت: مردم، جریان ها و گروه های انقلابی در گیلان، دیگر طاقت حضور و ابقای مدیران بی انگیزه و ناکارآمد دولت روحانی را ندارند و هرچه زودتر باید تکلیف این افراد مشخص گردیده و افراد انقلابی، خوش سابقه، جوان و توانمند جایگزین این افراد شوند.

بانیان وضع موجود باید توبیخ و محاکمه شوند، نه اینکه از معاونت به ریاست و مدیرکلی برسند

وی تأکید کرد: مردم امروز انتظار دارند بانیان وضع موجود شناسایی، توبیخ و محاکمه شوند، نه اینکه در دولت آیت الله رئیسی از معاونت به ریاست و مدیرکلی برسند.‌

حامیان واقعی آیت الله رئیسی و دلسوزان انقلاب در گیلان دیگر سکوت نخواهند کرد

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند در انتصابات انحراف ایجاد کنند و در انتصابات به دنبال برخی مدیران دولت گذشته یا عناصر معامله گر و مسئله دار هستند اضافه کرد: در صورت دخالت مخرب و بی جای برخی نمایندگان مجلس در بحث انتصابات و ایجاد انحراف در مسیر دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی در گیلان، قطعا حامیان واقعی دولت آیت الله رئیسی و دلسوزان انقلاب و رهبری در استان دیگر سکوت نخواهند کرد.

با هیچ نماینده ای عقد اخوت نبسته ایم/ اجازه نمی دهیم فرصت خدمت گذاری به مردم قربانیِ معاملات شخصی و منفعت طلبیِ عده ای فرصت طلب شود

وی ادامه داد: جریان اصیل انقلابی در گیلان با هیچ یک از نمایندگان اصولگرای مجلس‌ و فعالان سیاسی، عقد اخوت نبسته و در حالی که همه‌ی گروه‌های اصولگرا و انقلابی را به وحدت و دوستی دعوت می کنیم، به افرادی که به اسم اصولگرایی و به بهانه حمایت از دولت آیت الله رئیسی، به دنبال سهم خواهی و دستیابی به منافع شخصی و گروهی خود هستند‌ هشدار می دهیم که اجازه نمی دهیم فرصت خدمت گذاری به مردم مظلوم گیلان در دولت آیت الله رییسی، قربانیِ معاملات شخصی و گروهی و منفعت طلبیِ عده ای فرصت طلب شود.‌

حجت‌الاسلام حسینی اشکوری همچنین تأکید کرد: گروه ها و جریان های انقلابی و ارزشی در استان نگذارند افراد فرصت طلب، منافع انقلاب و مردم را فدای مطامع شخصی خود کرده و مبادا یک عده با سوءاستفاده از عناوین مختلف اصولگرایی و به بهانه حمایت از دولت آیت الله رئیسی در انتخابات، فرصت ایجاد شده در خدمت به مردم مظلوم گیلان را اسیر بازی ها و معاملات نامتعارف سیاسی و حزبی خود کنند.

انتهای پیام/ ۸ دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار