کد خبر : 23124
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396- 57: 17

باید الگوی بد غربی را از زندگی خودمان خارج کنیم

باید الگوی بد غربی را از زندگی خودمان خارج کنیم

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خودشان را برای منحرف کردن جوانان ایرانی به کار می‌برند تصریح کرد: باید الگوی بد غربی را از زندگی خودمان خارج کنیم، اینکه می‌گویند یک‌شب است و هزار شب نمی‌شود حرف غلطی است.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در یادواره ۴۱ ‌شهید والامقام دهستان مالفجان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان گیلان در مسجد جامع ولیعصر (عج) مالفجان اظهار کرد: دشمنان با دسیسه‌های خودشان بعد از انقلاب اسلامی به‌وسیله فشار اقتصادی و کمک به تروریست‌ها سعی بر این دارند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان دو گونه است گفت: یک‌بار آن‌ها از درون جامعه ما یارگیری می‌کنند و یک‌بار نیز از زاویه بیرون یادگیری خودشان را انجام می‌دهند، البته مردم ما بصیرت دارند و به فرمایشات رهبری توجه کرده و توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه داعش آخرین طرح‌دستی دشمنان نیست و این‌چنین مواردی را در آستین خودشان دارند تا به ما ضربه بزنند افزود: ما سربازانی را در دوردست‌ها تربیت‌کرده‌ایم که می‌بایست در کنار آن‌ها باشیم و بتوانیم در برابر دشمنان دفاع کنیم.

حق‌بین با بیان اینکه داعش حدود شش سال قبل رونمایی شد گفت: آن‌ها می‌خواستند با شعار خدا و پیغمبر به دین اسلام ضربه بزنند این در صورتی است که آن‌ها مسلمان نبودند و از فریب‌خوردگان دنیای اسلام استفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: دشمن، فرزندان میهن را در سازمان مجاهدین خلق ساماندهی کرد تا به‌وسیله قرآن به جنگ با جمهوری اسلامی بپردازند، نباید اجازه دهیم که دشمنان به اهداف خودشان برسند البته ما جوانان غیوری در کشور داریم که مانند مدافعین حرم به دنبال حفظ کشور هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه تروریست‌های داعشی روی جنایتکاران را در عالم سفید کرده‌اند خاطرنشان کرد: داعشی ها در بعضی از روستاهای سوریه تمامی سکنه را به فجیع‌ترین شکل ممکن کشتند و فقط پیرمردها و پیرزن‌ها را زنده گذاشتند، اگر دشمن بخواهد به کشور ورود کند و از جنس فتنه به ما ضربه بزند می‌بایست هزینه‌های زیادی برای بیرون کردن آن‌ها بپردازیم.

حق‌بین با اشاره به راه انداختن جهاد نکاح توسط تروریست‌های داعش بیان کرد: تروریست‌ها می‌خواستند با این‌کاره‌ای خودشان اخلاق و خانواده را نابود کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: داعش برای دنیای اسلام و شیعه طراحی‌شده بود و اینکه بعضی‌ها می‌گویند که فقط برای سنی‌ها بود درست نیست.

وی با بیان اینکه موضوعات ضد فرهنگی در کشور ما اتفاق می‌افتد و ما به‌راحتی از کنار آن می‌گذریم تصریح کرد: همه ما از وضعیت اقتصادی ناراضی هستیم و آیا همه قول‌هایی که دولتمردان می‌دهند را می‌توانند انجام بدهند؟ به‌هیچ‌عنوان این‌چنین نیست، تدبیر کم و فشار دشمن موجب می‌شود که ما خودمان را با توجه به وجود معادن و ظرفیت‌هایی که داریم نتوانیم به جایگاه واقعی برسانیم.

حق‌بین با بیان اینکه تا زمانی که ما نخواهیم ایران ساخته نمی‌شود افزود: باید دست در دست دولتمردان خودمان بگذاریم و به جایگاهی که لیاقت آن را داریم برسانیم.

وی با بیان اینکه ما به‌تنهایی به انداز کل چین، اروپا و آسیا لوازم‌آرایش استفاده می‌کنیم گفت: هفت میلیارد دلار لوازم‌آرایش تولید می‌شود، ما ۷۰ میلیون نفر هستیم و حدود سه میلیون دلار آن را ما استفاده می‌کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه آمار واردات قاچاق به‌صورت غیررسمی زیاد است گفت: لوازمی که در داخل کشور آورده می‌شود جوانان ما را در معرض خطر قرار داده است.

حق‌بین تصریح کرد: یک مهندس آلمانی زمانی که لباسش پاره شد در ایران برای خود چیزی نخرید و می‌گفت که مگر پول ما زیاد است که در این کشور خرید کنم و با همان لباس به آلمان برگشت.

وی افزود: ما می‌گویم لوازم خارجی را می‌خریم و زمانی که لوازم داخلی خوب شد آن را از داخل تأمین می‌کنیم، اگر چنین کنیم که لوام داخلی پیشرفت نمی‌کنند و جوانان ما بیکارتر می‌شوند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اظهار کرد: ما نمی‌گوییم که به دنیای غرب حمله کنید بلکه الگوهای خوب را استفاده کنید نه اینکه از محصولات قاچاق آن‌ها استفاده کنیم و موجب مریضی شویم که سوغات غرب است.

وی با بیان اینکه آمار طلاق در کشور زیاد است گفت: در جامعه مسلمین و شیعیان بالا رفتن آمار طلاق بسیار ناگوار است.

حق‌بین با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خودشان را برای منحرف کردن جوانان ایرانی به کار می‌برند تصریح کرد: باید الگوی بد غربی را از زندگی خودمان خارج کنیم، اینکه می‌گویند یک‌شب است و هزار شب نمی‌شود حرف غلطی است، با این کار شب‌های زیادی را به گناه می‌گذرانیم و دچار بدی می‌شویم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ذائقه‌های ما را عوض کنند افزود: چرا باید عروسی‌های ما این‌چنین باشد؟ برای پیرمردها و پیرزن‌ها نیز جشن تولد آن‌چنانی می‌گیرند و می‌گویند که باید آن‌ها نیز خوش باشند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار