کد خبر : 13520
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

با برهم‌ زنندگان نظم عمومی و برگزاری کارناوال‌های شادی به ‌بهانه پیروزی در انتخابات برخورد می‌شود

با برهم‌ زنندگان نظم عمومی و برگزاری کارناوال‌های شادی به ‌بهانه پیروزی در انتخابات برخورد می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان برگزاری کارناوال‌های شادی به‌بهانه انتخابات باعث نارضایتی شهروندان شده است گفت: برخورد جدی با برهم‌ زنندگان نظم عمومی جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس ظرف روزهای گذشته بوده است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمدرضا محمدی ظهر امروز در نشست خبری در رشت با تبریک حماسه بزرگ و مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج، تعدادی از رانندگان با ایجاد ترافیک تصنعی و آلودگی صوتی نظم عمومی را با اخلال مواجه کرده‌اند، اظهار داشت:‌  برخورد قاطع  با برهم‌زنندگان نظم عمومی جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس ظرف روزهای گذشته بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به ایجاد کارناوال‌های خیابانی و دور دور با خودرو به بهانه پیروز در انتخابات، تصریح کرد:‌ حقوق شهروندان نباید به‌واسطه رفتارهای ناهنجار در خیابان‌ها پایمال شود.

وی با تاکید بر حضور حداکثری نیروهای پلیس برای برخورد با هر گونه نابسامانی ترافیکی و انتظامی، خاطرنشان کرد: همه رانندگان خاطی که در جهت بر هم زدن نظم عمومی و تضییع حقوق شهروندی حرکت کنند، شناسایی و با دستور قضایی احضار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه پلیس راهور در اعمال قانون رانندگان متخلف و اخلالگر صریح و قاطع خواهد بود، تصریح کرد:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی، دستور قضایی را برای برخورد با این راننده‌ها اخذ کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به جریمه 70 هزار تومانی خودروهایی که تولید صدای ناهنجار و بوق‌های مکرر می‌کنند، بیان داشت:‌ هر گونه اقدام برای آویزان شدن سرنشین از خودرو  نیز 50 هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مسدود کردن مسیر آمبولانس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و ایجاد همهمه و ازدحام در خیابان‌ها در شأن مردم با فرهنگ استان گیلان نیست و تهدیدی بزرگ علیه سلامت شهروندان است افزود: از همه مردم و رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت قانون، نظم و اخلاق، از بروز ناهنجاری در خیابان‌ها پرهیز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار