کد خبر : 951
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394- 17: 11

اولین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی واسلامی در میان دوآب برپا شد+تصاویر

اولین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی واسلامی در میان دوآب برپا شد+تصاویر

بعد از انتقادات انجام گرفته از رواج نوشت افزار با نمادهای غربی و غیر اسلامی در بازار، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در میاندوآب با تلاش و همت بسیجیان راه اندازی شد.

به گزارش “در گیلان” ، به دنبال گسترش فروش نوشت افزار با نمادهای غربی و غیر اسلامی در بازار در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نخستین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در میاندوآب با تلاش و همت بسیجیان پایگاه امام علی(ع) حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید خدایی میاندوآب افتتاح شد.

این نمایشگاه که در محل کانون جوانان بسیج شهید آوینی میاندوآب و در آستانه آغاز سال تحصیلی برپاشده است، علی رغم اینکه به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه در روزهای آینده به صورت رسمی افتتاح می شود، با استقبال گسترده مردم مواجه شده و دست اندرکاران آن مجبور به بازگشایی درب نمایشگاه قبل از افتتاح رسمی شده اند.

در این نمایشگاه انواع دفتر و لوازم التحریر تولید داخل کشور با تصاویر ایرانی و اسلامی با تخفیف ویژه به فروش می رسند.

در حالی که امروزه رنگ ولعاب دفتر مشق ها با طرح هایی از شخصیت های کارتونی خارجی مانند باربی و بن تن و بتمن بازار را غرق کرده اند و این اقدام بسیجیان در برپایی نمایشگاه با نوشت افزارهای ایرانی  و اسلامی و استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه نشان دهنده علاقه آنها به تهیه نوشت افزار با نمادهای ایرانی و اسلامی است./زرین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار