کد خبر : 39072
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1398- 25: 17

برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده؛

بدحجابان زخم خوردگان جنگ نرم دشمن هستند

بدحجابان زخم خوردگان جنگ نرم دشمن هستند

مسئولان در اجتماع مدافعان حریم خانواده در فومن بدحجابان را زخم خوردگان جنگ نرم دشمن دانسته و خواستار همدلی همه متولیان در مقابله با ناهنجاری شدند.

به گزارش گیلانستان اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب ظهر پنجشنبه جمعی از بانوان شهرستان فومن در پارک شهر فومن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در این مراسم حضور برادران و خواهران در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده را نشان دهنده ادامه راه شهدا عنوان و اظهار کرد: البته تنها برگزاری چنین همایش‌ها و اجتماعاتی برای حل این ناهنجاری‌ها در سطح جامعه تأثیرگذار نخواهد بود.

سرهنگ حمید جانباز با اشاره به اینکه بسیج و مسئولان برای مقابله با هنجارشکنان با یکدیگر همدل هستند، افزود: بسیج مردمی و همکاری مردم برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در کنار مسئولان امری ضروری است.

وی با تأکید بر حمایت دستگاه قضائی در این زمینه، گفت: باید از ظرفیت‌ها استفاده کرده و در زمینه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه بدحجابی مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن گسترش فساد و فحشاء در سطح جامعه اسلامی است، تصریح کرد: همه باید برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در کنار یکدیگر قرار گیریم.

وی بدحجابان را زخم خوردگان جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: باید با مهربانی و تذکر لسانی و سپس برخورد جدی و صلابت با هنجارشکنان برخورد شود.

برخورد قاطع با برگزارکنندگان جشن‌های مختلط در فومن

دادستان عمومی و انقلاب فومن نیز در ادامه این مراسم یکی از عوامل بروز ناهنجاری در سطح جامعه را سهل انگاری دستگاه‌های فرهنگی متولی دانست و اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های فرهنگی به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند.

حجت الاسلام صادق ایران عقیده با اشاره به عملکرد منفعلانه دستگاه‌های فرهنگی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: ۲۴ ارگان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند اما بسیاری از آنها عملکرد مطلوبی در این زمینه نداشته‌اند.

وی به تأکید رهبری بر اقدامات فرهنگی از سوی آتش به اختیارها و فعالان فرهنگی، تصریح کرد: دستگاه قضائی از این زمینه به شدت حمایت می‌کنند ابتدا برای امر به معروف و نهی از منکر باید از تذکر لسانی استفاده شود در صورت تکرار برخورد قاطع انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلابی فومن با اشاره به ابلاغ عدم برگزاری جشن‌های مختلط در این شهرستان از سوی دادستانی به اماکن نیروی انتظامی، گفت: در صورت مشاهده چنین جشن‌هایی با برگزار کنندگان ان براساس ماده ۶۳۹ برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از بندهای این ماده این است که اگر فردی مردم را به فساد دعوت کند به ۱۰ سال حبس محکوم خواهد شد، ادامه داد: در همین زمینه ۲۴ پرونده در سطح شهرستان فومن تشکیل شده است.

در پایان از ۱۲ نفر از فعالان فرهنگی و قرآنی بسیج جامعه زنان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار