کد خبر : 43861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398- 23: 17

بدهکاری ۹۰۴ میلیون تومانی به ناجیان غریق

بدهکاری ۹۰۴ میلیون تومانی به ناجیان غریق

ستاد ساماندهی سواحل گیلان برگزار و مسئولان با اشاره به بدهکاری ۹۰۴ میلیون تومانی بابت حقوق به ناجیان غریق، بر لزوم واگذاری مدیریت شناگاه‌ها به بخش خصوصی تأکید کردند.

به گزارش گیلانستان معاون عمرانی استانداری گیلان بعد ازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در سالن اجتماعات استانداری گیلان با بیان اینکه آزادسازی سواحل گیلان در اولویت این کمیته قرار دارد، اظهار کرد: تنها بخش اندکی از ۲۷۰ کیلومتر ساحل استان گیلان در دسترس بوده و بیشتر سواحل در تصرف نهادها و اشخاص است.

علی اوسط اکبری مقدم با تاکید بر سپردن، ساماندهی و مدیریت شناگاه‌ها به بخش خصوصی سبب کاهش هزینه‌های دولت می‌شود، افزود: اغلب حوادث برای افراد غریق در حوزه‌های خارج از شناگاه‌ها رخ می‌دهد.

ارائه خدمات توسط ۱۶۳۵ نفر در سواحل 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به تأمین امنیت سلامت استان گیلان، اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش هفت درصدی غریق بوده‌ایم.

محمود قاسم‌نژاد ابا بیان اینکه امسال ۲۹ نفر در سواحل استان گیلان غرق شده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ نفر غیر بومی و ۹ نفر بومی بودند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر توسعه فضاهای ساحلی و شناگاه‌ها، افزود: امسال در مجموع هزار و ۶۳۵ نفر در بازه زمانی بهار و تابستان در بخش شناگاه‌ها و سواحل از جمله نیروی انتظامی، امداد و نجات، قایق موتوری خدمات ارائه کرده‌اند.

بدهکاری ۹۰۴ میلیون تومانی به ناجیان غریق

معاون فرمانداری انزلی با اشاره به به بدهکاری ۹۰۴ میلیون تومانی به ناجیان غریق از سال ۹۳ تا ۹۷، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳۰ ناجی فعالیت کرده‌اند که دیون آنها هنوز به صورت کامل پرداخت نشده است.

حسن صفری با بیان اینکه عدم پرداخت بدهکاری به ناجیان غریق در سال آینده قطعا شاهد افزایش تعداد غریق خواهیم بود، گفت: زیرا غریق نجات بدون دریافت حقوق برای ادامه کار وارد این عرصه نمی‌شوند.

وی با اشاره به عدم جذب نیروی جدید در هیئت نجات غریق استان گیلان طی پنج سال گذشته، افزود: جذب نیروی جوان، آموزش مناسب و رایگان غریق نجات و پرداخت حقوق ناجیان‌ غریق از جمله عوامل کاهش غرق شدگان می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار