کد خبر : 40742
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان:

بدهی 110 میلیارد تومانی راه و شهرسازی گیلان به بخش خصوصی

بدهی 110 میلیارد تومانی راه و شهرسازی گیلان به بخش خصوصی

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه هر پیمان‌کاری که نسبت به آسفالت راه‌های روستایی اقدام کند سهمیه قیر آن پیمان‌کار تأمین می‌شود، گفت: عمده مشکل ما در آسفالت راه‌های روستایی در تأمین هزینه‌های سرسام‌آور قیر است که دراین‌خصوص حدود 110 میلیارد تومان به بخش خصوص بدهکار هستیم.

به گزارش گیلانستان حسن رستم‌زاد امروز در جریان دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان اظهار کرد: راه روستاهای آق‌مسجد، کشفی، شونان‌رود، گیلده و خان‌حیاطی قرار بود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آسفالت شود که فقط راه روستای شان‌رود آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان آستارا با کمبود امکانات رفاهی تفریحی مواجه هستیم، افزود: اقامتگاه رفاهی 18 واحده روبروی دانشگاه آزاد اسلامی که به راه و شهرسازی تعلق دارد بلاتکلیف به حال خود رهاشده و نمای زشتی به ورودی این شهرستان داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اینکه به دلیل گردشگرپذیربودن این شهرستان پیشنهاد می‌شود اقامتگاه فوق پس از سامان‌دهی به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: با یک برنامه‌ریزی و مدیریت درست از فضا و امکانات این اقامتگاه می‌توان در راستای اسکان گردشگران استفاده کرد.

بدهی 110 میلیارد تومانی راه و شهرسازی به بخش خصوص

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان نیز در جریان دیدار با فرماندار شهرستان آستارا در محل فرمانداری اظهار کرد: عمده مشکل ما در آسفالت راه‌های روستایی در تأمین هزینه‌های سرسام‌آور قیر است که دراین‌خصوص حدود 110 میلیارد تومان به بخش خصوص بدهکار هستیم.

ماکان پدرام با بیان اینکه تمام تلاش اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان این است تا راه چهار روستای باقی‌مانده تا پایان شهریورماه جاری آسفالت شود، گفت: هر پیمان‌کاری که نسبت به آسفالت راه‌های روستایی اقدام کند سهمیه قیر آن پیمان‌کار تأمین می‌شود.

وی ضمن‌انتقاد از تخریب ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان آستارا تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود ساختمان قدیم فرمانداری این شهرستان به‌جای تخریب با هزینه کم نوسازی و بهسازی شود، چراکه این ساختمان به دلیل بافت و قدمت تاریخی آن از میراث فرهنگی شهرستان آستارا محسوب می‌شود.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار