کد خبر : 63948
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

برترین های طرح ملی «ایران قوی» در گیلان تجلیل می شوند

برترین های طرح ملی «ایران قوی» در گیلان تجلیل می شوند

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری همایش سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از کانون‌های برتر طرح ملی «ایران قوی» در گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با بیان اینکه کانون‌های مساجد مرکزی برای ریل‌گذاری علمی برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر خرد جمعی است گفت: هم‌اکنون ۹۳۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان در حال فعالیت هستند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» به منظور ارزیابی عملکرد کانون‌های مساجد گفت: از این تعداد کانون، بیش از ۳۷۷ کانون مساجد گیلان در مرحله استانی رقابت ملی «ایران قوی» حضور داشتند.

وی ادامه داد: ۹۵ کانون فرهنگی هنری مساجد استان با کسب امتیازات لازم در این رویداد فرهنگی به مرحله کشوری ‌رقابت راه یافتند.

رضوانی نژاد با اشاره به سالروز تاسیس کانون‌های مساجد از برگزاری همایش این مناسبت به همراه تجلیل از برترین‌های طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و اذعان کرد: در قالب این همایش از هشت کانون فرهنگی و هنری استان که توانستند بیش از ۱۵ هزار امتیاز کسب کنند و ۶ کانون رابط که رتبه زیر ۱۰۰ کشوری را با همکاری کانون‌های زیرمجموعه به دست آوردند، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد کانون‌های مساجد در این همایش اظهارداشت: در همایش مذکور مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) آستانه اشرفیه با عنوان کانون برتر حوزه دهه کرامت در سال ۹۸، مدیر کانون محمد رسول الله (ص) رودبار که بالاترین امتیاز را در سال ۹۸ کسب کرده است، مدیر کانون رقیه خاتون(س) آستانه به‌عنوان رتبه برتر رابطین کشور در سال ۹۹ و مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین  شهرستان رشت که بالاترین امتیاز استان را در این رقابت کسب کرده است، به سخنرانی خواهند پرداخت.

رضوانی نژاد پخش کلیپ انیمیشن کانون و کلیپ سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و اعلام کرد: این همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱۵عصر فردا(یک‌شنبه، ۲۴اسفند) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

وی علت برگزاری این مراسم در شهرستان آستانه اشرفیه را تشریح و خاطرنشان ساخت: ۲۱ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با همکاری مدیران کانون و رابطین شهرستان توانستند به امتیاز بالای ۱۰ هزار دست یابند و با میانگین ۱۰ هزار و ۲۰۴ امتیاز، اختلاف فاحشی نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار