کد خبر : 42100
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398- 53: 11

دادستان رودبار:

برخورد جدی دادستانی رودبار با هنجارشکنان و هتاکان به آمران‌به‌معروف

برخورد جدی دادستانی رودبار با هنجارشکنان و هتاکان به آمران‌به‌معروف

دادستان رودبار با اشاره به برخورد جدی با هتاکان آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر در رودبار گفت: بانوان مسافری که ضمن کشف حجاب و ترویج بی‌عفتی در منطقه، به فرد آمربه‌معروف هتک حرمت کرده بودند به ۶ ماه قرار تعلیق تعقیب محکوم شدند.

به گزارش گیلانستان هادی بشری امروز در رودبار با بیان اینکه امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از فلسفه‌های وجودی  قیام عاشورا است، اظهار کرد: هدف اصلی قیام امام حسین علیه‌السلام نیز احیای این فریضه است و توجه به این موضوع حیاتی، نیاز مبرم جامعه امروز به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر حمایت ویژه  از آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر افزود: همه ما تکلیف داریم نسبت به یکدیگر حس امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر داشته باشیم و با جریان یافتن خون امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر در رگ‌های جامعه است که مدینه فاضله  شکل می‌گیرد.

دادستان رودبار با تأکید بر برخورد جدی با هنجارشکنان و هتاکان به آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر در شهرستان تصریح کرد: هفته گذشته گزارشی مبنی بر هتاکی و بی‌حرمتی برخی بانوان بی‌حجاب در منطقه بلوکات به فردی که قصد ارشاد و نیز اجرای فریضه الهی امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر به این بانوان را داشت، به دستگاه  قضایی در رودبار رسید و برحسب وظیفه پیگیری این موضوع در دستور کار ما قرار گرفت.

بشری از حکم قرار تعلیق تعقیب به هتاکان آمرین‌به‌معروف در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: با بررسی پرونده و جنبه عمومی داشتن موضوع و بر اساس قانون به بانوان مسافری که ضمن کشف حجاب و ترویج بی‌عفتی در منطقه، به فرد آمربه‌معروف هتک حرمت کرده بودند به ۶ ماه قرار تعلیق تعقیب محکوم شدند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار