کد خبر : 56763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399- 11: 16

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

برخورد شدید با احتکارکنندگان کالاهای اساسی در گیلان؛ هرگونه نوسان قیمت رصد می‌شود

برخورد شدید با احتکارکنندگان کالاهای اساسی در گیلان؛ هرگونه نوسان قیمت رصد می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه هرگونه نوسان قیمت رصد می‌شود گفت: برخورد شدید با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و بهداشتی در گیلان در دستور کار است.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش امروز در نشست شورای اداری سازمان صمت که با حضور معاونان و رؤسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها و به منظور معرفی سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد اظهار داشت: با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و بهداشتی در گیلان برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر اینکه جلوی فرصت طلبی‌ها در بازار با قدرت گرفته می‌شود عنوان کرد: اساساً در حوزه نظارت و بازرسی، هیچ‌گونه مماشات پذیرفتنی نیست و هیچ دینی به گردن کسی نداریم از طرفی بازرسان سازمان صمت هم با تمام تلاش و کوشش خود موجبات آرامش در بازار را فراهم می‌کنند.

دلق‌پوش با تأکید بر اینکه لازم است به پشتوانه قانون با تمام متخلفان بدون تعارف و جدی برخورد شود، برخورد ویژه و قاطعانه با دانه درشت‌ها را لازم و ضروری اعلام کرد و افزود: اتاق‌های اصناف گیلان نیز با توجه به کثرت واحدهای صنفی و وسعت شهرستان‌ها و کمبود نیروی انسانی ادارات صمت استان در این راه مشارکت دارند.

وی استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل سایر بخش‌های مرتبط در راستای کنترل بهتر و بیشتر بازار عرضه کالاهای اساسی و بهداشتی را امری که باید نسبت به آن اهتمام ورزیده شود اعلام کرد و گفت: بدون شک معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت در برقراری انضباط بازار نقش به‌سزایی را بر عهده دارد و عملکردهایش بسیار مهم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برخورد با افرادی که از شیوه‌های مختلف از موقعیت‌های حساس جامعه سوء استفاده کرده و سعی در اخلال در روند جاری بازار دارند را خواستار شد و عنوان کرد: از معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان انتظار دارم در این امر بسیار مهم جدیت بسیار زیادی داشته باشند.

دلق‌پوش رویکرد سازمان صمت استان گیلان در کنترل بازار را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه بیشتر از گذشته با متخلفان اقتصادی استان برخورد می‌شود ابراز داشت: از بازرسان انتظار داریم با تمام قدرت و با بسیج همه امکانات سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر نهادهای همگام، امر نظارت بر بازار را پیگیری کنند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم حکم انتصاب مهدی نقدی به عنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان توسط رئیس سازمان اهداء شد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که رئیس اداره شهرستان‌های رضوانشهر، فومن و رئیس اداره حراست سازمان صمت گیلان از جمله سوابق کاری مهدی نقدی، معاون جدید نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار