کد خبر : 52153
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

معاون هماهنگ کننده انتظامی گیلان:

برخورد پلیس با هنجارشکنانی‌ که در سواحل گیلان شئونات اسلامی را رعایت نکرده و نظم عمومی را برهم می‌زنند

برخورد پلیس با هنجارشکنانی‌ که در سواحل گیلان شئونات اسلامی را رعایت نکرده و نظم عمومی را برهم می‌زنند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه‌ حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود شئون اسلامی را رعایت کرده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین‌ حسن‌پور در گفت‌وگویی با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، اظهار کرد: استان گیلان با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است و نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسوولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان گیلان ۲۸۰ کیلومتر مرز آبی، ۱۱۶ نقطه خطرآفرین و ۱۲۰ نقطه تفرجگاهی دارد، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده ۱۹۴ تیم خودرویی و موتوری به صورت کمکی از سطح استان به سواحل و تفرجگاه‌ها اعزام می‌شوند.

سرهنگ حسن‌پور گفت: در طول تابستان بیش از هزار نفر نیرو اعم از انتظامی، راهور و پلیس راه، ماموریت برقراری نظم و امنیت و روانسازی ترافیکی را در سطح استان بر عهده دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه‌ حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود شئون اسلامی را رعایت کرده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: طبق تدابیر جانشین نیروی انتظامی کشور و جلساتی که با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های همجوار شمالی برگزار شد، موضوع تشکیل قرارگاه‌های مرکزی در بحث طرح سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار