کد خبر : 25012
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1397- 38: 21

برخی افراد با سخنانشان در راستای تحقق هدف دشمنان علیه سپاه عمل می‌کنند/ تقدیر از ورزشکاران گیلانی

برخی افراد با سخنانشان در راستای تحقق هدف دشمنان علیه سپاه عمل می‌کنند/ تقدیر از ورزشکاران گیلانی

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: امروز برخی افراد در داخل با سخنان‌شان در راستای تحقق هدف دشمنان علیه سپاه عمل می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: برخورد انسان با مواهب الهی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب شقاوت یا سعادت انسان شود.

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان گیلان تعامل انسان با مواهب الهی را عاملی برای پیشرفت انسان دانست و عنوان داشت: اگر انسان از مواهب الهی بهره‌مند نشود قیامت خود را خراب کرده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) خاطرنشان کرد: انسان‌ برای سعادتمند شدن همواره باید مراقب رفتار و اعمالش باشد تا دچار ضلالت نشود.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه خطا کردن و عذرخواهی دائمی از ویژگی منافقان است تصریح کرد: مومن باید با وظایفی که در برابر خدا و پیامبرش دارد توجه کرده و به آن‌ها عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه خدا، قرآن و پیامبراکرم(ص) را برای هدایت و سعادت انسان فرستاده است اظهار داشت: امام علی(ع) در نامه‌ای به معاویه گفت که تفاوت تو با ما این است که هرچه به زبانت می‌آید می‌گویی اما ما ائمه هرسخنی را نمی‌گوییم.

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه زندگی ما انسانها به‌گونه‌ای است که همواره در تلاشیم تا چیز‌هایی را که نداریم به‌دست بیاوریم اما قدر آنچه را که داریم نمی‌دانیم افزود: خداوند متعال عذابش را نصیب افرادی می‌کند که کفران نعمت می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه بی‌توجهی به نعمت‌های الهی از گناهانی است که عواقبش سریع دامن جامعه را می‌گیرد خاطرنشان کرد: خدا نکند روزی برسد که ما مسلمانان دچار این گناه شویم.

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن تبریک روز پاسدار به پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام و سپاه پاسداران هستند و این در حالی که است رسانه‌های استکباری هیچ حرفی از اعتراضات صورت گرفته در کشورهای اروپایی نمی‌زنند.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه امرور برخی افراد در داخل کشور نیز با سخنانشان در راستای تحقق هدف دشمنان علیه سپاه عمل می‌کنند گفت: مردم ما همواره از سپاه و انقلاب حمایت کرده و در کنارش بوده‌اند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن روز جانباز افزود: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند اما متاسفانه ما در مقابل کسانی که هستی خود را در راه اسلام و انقلاب دادند کم لطفی کرده‌ایم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) انسان‌هایی بودند که پس از واقعه عاشورا وظیفه انتقال پیام آن را بر عهده داشتند.

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به افتخارات اخیر کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی اظهار داشت: از همه ورزشکاران گیلان تقدیر می‌کنم و امیدواریم در همین جایگاه رفیعی که هستند بمانند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) اظهار داشت: ما به برگزاری این جشن تاکید داریم اما اگر قرار است خرج‌های زیادی انجام دهید آن را به افرادی پرداخت کنید که مشکلات زیاد دارند و گرفتار هستند و بعضاً توانایی تامین نیازهای زندگی خود را ندارند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار