کد خبر : 45275
تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

رئیس سازمان تبلیغات در یادواره اولین معلم شهید گیلان:

برخی نمایندگان به دنبال حرکت خلاف انقلاب و دستورات الهی‌اند/ اگر جانباز هستید برای خدا باشید وگرنه شمر نیز جانباز لشکر امیرالمومنین(ع) بود

برخی نمایندگان به دنبال حرکت خلاف انقلاب و دستورات الهی‌اند/ اگر جانباز هستید برای خدا باشید وگرنه شمر نیز جانباز لشکر امیرالمومنین(ع) بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: برخی کاندیداها و نمایندگان مجلس با وجود اینکه جانباز هستند به دنبال دوگانگی، ریاکاری و حرکت به سوی جو عمومی آن هم بر خلاف دستورات الهی و اخلاق انقلابی هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در مراسم سالگرد شهادت ابراهیم جعفری اولین معلم شهید انقلاب اسلامی گیلان در بقعه متبرکه آقا درویش محب علی روستای بوئین فومن با بیان اینکه مجلس شهدا مکان عبادت است، گفت: شهدا نشانه های خداوند روی زمین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در مراسم سالگرد شهادت شهید جعفری بویینی با بیان اینکه مجلس شهدا مکان عبادت است، گفت: شهدا نشانه های خداوند روی زمین هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید براینکه هرکس شعائر و ارزش های خدا یی را بزرگ بدارد، صاحب تقوا است، افزود: تقوا باید هم در قلب باشد و هم در جوارح.

وی با اشاره به اینکه تقوا کامل انسان را عاقبت به خیر می کند، ادامه داد: مراسم شهدا باید بزرگ داشته شود و از آن سواستفاده های دیگری نشود.

این مسئول با تصریح براینکه زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا یک جهاد است، خاطرنشان کرد: از آرمان های شهدا باید حفظ و حراست شود.

مهدوی با تاکید براینکه نباید گذاشت که اهداف الهی شهدا تحریف شوند، متذکرشد: خداوند با کسانی که به ارزش های دین پایبند نیستند با زبان تهدید سخن گفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی ، اضافه‌ کرد: همه ما در مقابل حفظ رشادت و ایثار شهدا باید پاسخگو باشیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه نباید کاری کنیم که شهدا از ما شاکی شوند، متذکرشد: حضور روسا و مسئولان در مراسم شهدا لازم است ، اما مهم این است که ببینیم چند جوان در مراسم شهدا حضور پیدا می کند که راه آنان را تداوم ببخشند.

وی با یادآوری اینکه باید به جوانان میدان داد و راه صحیح را به آن ها نشان داد، گفت: این جوانان بودند که در ابتدا راه پیامبر اسلام (ص) را همراهی کردند.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: نماینده مجلسی که اعتراض می کند چرا “سی اف تی”، “پالرمو” و “اف ای تی اف” تصویب نمی شود و چرا این قوانینی که بیانگر سلطه دشمنان بر مسلمانان است زودتر به سرانجام نمی رسد، بعد می بینیم همان آقا با سواستفاده از ویلچر جانبازی اش در یادواره های شهدا شرکت می کند و ریاکارانه در گلزار شهدا به همراه گروهی از هوادارانش حضور می یابد و می گوید من جانباز هستم.

وی تاکید کرد: اگر جانباز هستید برای خدا باشید وگرنه شمر نیز جانباز جنگ صفین در لشکر امیرالمومنین(ع) بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با تصریح براینکه برخی کاندیداها و نمایندگان مجلس به دنبال حرکت خلاف دستورات الهی و اخلاق انقلابی هستند، افزود: عده ای اگر احساس کنند با اصرار بر قوانین الهی، منافع مادی وباندی شان را از دست خواهند داد، حتی حاضرند خلاف دستورات دین عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به اینکه برخی انسان ها قبل مرگشان شهید محسوب می شوند، گفت: باور به حقانیت الهی رسم شهدا است.

سعید مهدوی با اشاره به اینکه هر دلبریدگی را باید هجرت دانست، اظهار داشت: انسان باید از ارزش های دنیایی هجرت اکبر داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه برخی نمایندگان مجلس در کمترین زمان برخی قوانین مطلوب غرب را در کمترین زمان مصوب کردند، ادامه داد: این نمایندگان می خواستند نژاد پرستان غربی و‌ کسانی که شرقی ها را وحشی می دانند را بر ایران اسلامی مسلط کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار