کد خبر : 18398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

بررسی رفتار عوام فریبانه نوبخت در تعیین استاندار گیلان/ منتقدین سرسخت دیروز، حامی سینه چاک امروز!

بررسی رفتار عوام فریبانه نوبخت در تعیین استاندار گیلان/ منتقدین سرسخت دیروز، حامی سینه چاک امروز!

ساده انگاری است اگر کسی گمان کند سخنگوی دولت علاوه بر اطلاع نداشتن از گزینه نهایی استانداری گیلان، حتی از دستور کار و موضوع جلسه روز 2 مهر هیات دولت هم مطلع نبوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر که جوان ترین استاندار کشور نیز می باشد، بالاخره بعد از همه مخالفتها و کارشکنی های اصلاح طلبان و اعتدالیون به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت روز اول مهر در سفری به رشت به صراحت اعلام کرده بود که “مطمئناً یکی از ویژگی‌های شایستگی و مؤلفه‌های استاندار جدید گیلان بومی بودن است.” وی همچنین گفت: “تعیین استاندار جدید برای گیلان مراحلی دارد که باید طی شود و ممکن است اعلام نام استاندار جدید کمی به تعویق بیافتد.”

ساعاتی از انتشار این خبر در اکثر قریب به اتفاق رسانه های گیلان نگذشته بود که وزارت کشور اسامی 5 استاندار و نیز استاندار جدید گیلان را اعلام کرد!

ساده انگاری است اگر کسی گمان کند سخنگوی دولت علاوه بر اطلاع نداشتن از گزینه نهایی استانداری گیلان، حتی از دستور کار و موضوع جلسه روز 2 مهر هیات دولت هم مطلع نبوده و به همین دلیل روز یکم مهر می گوید؛ استاندار جدید گیلان بومی خواهد بود و نامش دیرتر اعلام می شود!!

نوبخت در اقدامی زیرکانه و عوام فریبانه خواست به مردم استان گیلان مخصوصا آیت الله قربانی که همواره از منتقدین گزینه های غیر بومی هستند، طوری القا کند که شخصا برای احیای خواسته هایشان در تعیین استاندار تلاش می کند.  نوبخت با اینکارش انتقادات را از خود دور کرده و همه را بر گردن وزارت کشور انداخته و دستش را باز گذاشته است تا اگر زمانی به او گلایه شود بگوید بنده هم حامی گزینه بومی بودم ولی نشد!

در این میان و بعد از انتخاب استاندار جدید شاهد چرخش 180 درجه ای و رنگ عوض کردن عده ای از نمایندگان و سیاسیون اصلاح طلب و اعتدالی بودیم. آنانی که تا دیروز منتقد سر سخت گزینه غیربومی بودند، امروز حامی سینه چاک مصطفی سالاری شدند و تمام قد در حال دفاع از ایشان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گیلانی سه شنبه , 4 مهر 1396 - 0:11

مشکل اصلی گیلان همین پاراگراف آخر هستش و در کل این مقاله .

آدم گریه اش میگیره از این همه مشاهده سالوس بودن . خاک تو سر ما با این مسئولین . از صدر تا ذیل گیلان می گن ، استاتدار بومی باشه .
هیچ کس به قول علی ضیا به دمپایی اش هم نمی ذاره .

رفتن به نوار ابزار