کد خبر : 7347
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

برنامه های روز رشت لغو شد + سند

برنامه های روز رشت لغو شد + سند

شهردار رشت ضمن نامه ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر رشت از لغو برنامه های روز و هفته رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی ثابت قدم ضمن نامه ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر رشت از لغو برنامه های روز و هفته رشت امسال خبر داد. متن نامه شهرداری رشت به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای مهندس کاظمی

ریاست محترم شورای اسلامی شهر رشت

با سلام و احترام

همانطور که مستحضرید از سال گذشته با تدوین و تصویب سند ملی بازآفرینی رشت و اتخاذ رویکرد مبتی بر برندسازی و گردشگری در مدیریت شهری، برگزاری هفته رشت در فاصله یک هفته منتهی به روز رشت در ۱۲ دی ماه در دستور کار قرار گرفت. هدف از برگزاری این مراسم، اعتمادسازی محلی و ارتقای مشارکت اجتماعی و ایجاد زمینه لازم برای جلب توجه ملی و بین المللی بوده و هست. اما علی رغم فعالیت های چشمگیر مثبت در سال گذشته، در بخش محدودی از برنامه های هفته رشت، بروز پاره ای اتفاقات که ناشی از اختلاف سلایق بود باعث شد برای تعدادی از عزیزان ذهنیتی ایجاد گردد.

از سوی دیگر به واسطه نزدیکی انتخابات سال آتی، برگزاری مراسم مرتبط با هفته رشت می تواند مورد بهره برداری عده قلیلی سودجو قرار بگیرد که می تواند این فرصت ارزشمند برای بندسازی شهر رشت به تهدید تبدیل گردد که تبعات آن سبب سواستفاده عناصر ضد انقلاب گردد. بنا به ملاحظاتی که اشاره شد، بدین وسیله اعلام می دارد به جای برگزاری برنامه های ناقص با تبعات احتمالی، اجرای برنامه های ویژه این هفته مورد نظر نبوده صرفا موضوعات جاری مرتبط فرهنگی و راتباطی در قالب برنامه های بودجه مصوب شورای اسلامی شهر مورد نظر قرار گیرد. مراتب مزید استحضار جنابعالی تقدیم حضور گردید.

سید محمدعلی ثابت قدم

شهردار رشت

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار