کد خبر : 32726
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰:۱۰

برگزارکنندگان همایش «در حلقه رندان» از مردم عذرخواهی کنند/ یکی از مسئولان در مراسمی که به حضرت معصومه(س) جسارت می‌شود حضور می‌یابد اما حماسه 9دی را نادیده می گیرد!

برگزارکنندگان همایش «در حلقه رندان» از مردم عذرخواهی کنند/ یکی از مسئولان در مراسمی که به حضرت معصومه(س) جسارت می‌شود حضور می‌یابد اما حماسه 9دی را نادیده می گیرد!

امام جمعه ماسال گفت: این مسئول در جایی که به حضرت معصومه(س) و علما و مراجع عظام جسارت می شود حضور پیدا می کند اما دو سال متوالی؛ حماسه 8 دی مردم گیلان و 9 دی ملت را نادیده می گیرد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر ماسال، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی ماه، اظهار کرد: رهبر انقلاب قم را شهرانقلاب، مرکز انقلاب و مادر انقلاب دانستند و فرمودند «البته انگیزه‌هایی برای تغییر فضای انقلابی قم و کمرنگ کردن روحیه انقلابی و دینی در آن وجود دارد و نباید از مکر دشمن و عوامل آن غفلت کرد».
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ادامه فرمایشاتشان ضعف دستگاه محاسباتی آمریکا را یادآور شدند، عنوان کرد: برخی ها در کشور تصور می کنند که غربی ها از دستگاه تحلیلی قوی و خطاناپذیری برخوردار هستند و لذا نمی توان در برابر اراده آنان ایستادگی کرد؛ این در حالی است که رئیس ‌جمهور وقت آمریکا در 10 دی سال 56 به تهران آمد و با تمجید اغراق‌آمیز و دروغین از محمدرضا پهلوی، ایران را «جزیره ثبات» خواند، اما مردم قم 10 روز بعد در 19 دی سال 56 علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند که نشان دهنده ضعف دستگاه محاسباتی آمریکاست.
امام جمعه ماسال، تعبیر رهبر معظم انقلاب از قیام مردم قم را صف‌بندی دو دستگاه محاسباتی «لیبرال ‌دموکراسی غرب» و «نظام معرفتی توحیدی اسلامی» در مقابل هم دانست و گفت: آمریکایی ها از آغازین روزهای پیروزی انقلاب ما را تحریم کردند و تحلیلشان این بود که این انقلاب طی چند ماه آینده از بین خواهد رفت اما آنان ملت ایران را نشناختند و به کوری چشم دشمنان امسال جشن چهل سالگی را برگزار خواهیم کرد.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون از هیچ توطئه و فریبی برای از پا درآوردن انقلاب اسلامی دریغ نکردند، ادامه داد: امسال نیز برنامه «تابستان داغ» را مطرح کردند اما بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب تابستان امسال به تابستانی ماندگار در تاریخ تبدیل شد.
وی با اشاره به بلوف یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع منافقین و تروریست ها مبنی بر پایان کار انقلاب اسلامی و برگزاری جشن 2019 میلادی در تهران، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند مادامی که این مردم گرد شمع ولایت پروانه وار می چرخند و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند، عداوت دشمنان هیچ اثر ندارد و مردم ایران به حرکت خود در خط اسلام و قرآن ادامه خواهند داد اما نباید از توطئه های دشمنان غافل شویم.
امام جمعه ماسال با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به وقوع فتنه 98 هشدار دادند، اضافه کرد: اگرچه امروز توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود لکن در صورت عدم هوشیاری و بصیرت ما دشمن ضربه خود را به پیکره انقلاب و نظام وارد می کند لذا یادآوری این نکنه ضروری است که هرچه دنیای سلطه و استکبار جهانی و اسرائیل غاصب و کشورهای خودفروخته حاشیه خلیج فارس ملت ما را تحت فشار اقتصادی و سیاسی قرار دهند تا از آرمان ها و ارزش های نظام دست برداریم، ما تا آخرین نفر و آخرین لحظه و آخرین قطره خون پای انقلاب و ولایت ایستاده ایم.
حجت الاسلام موسوی، نظام محاسباتی امام خمینی(ره) را درست و دقیق دانست و یادآور شد: امام راحل فرمود «صدای شکسته‌شدن استخوان‌های مارکسیسم را می‌شنوم» و طی چند سال شوروی با آن همه عظمت از هم پاشید و جهانیان آن صدا را شنیدند لذا دستگاه محاسباتی نظام اسلامی در مقابل محاسبات غلط استکبار قرار دارد که می خواستند جشن سال نوی میلادی را در تهران برگزار کنند.
وی با بیان اینکه توان نظامی و موشکی و قدرت نرم افزاری و سخت افزاری امروز ایران قابل مقایسه با سال های اول انقلاب نیست، تاکید کرد: در آن زمان تازه انقلاب کرده بودیم و ارتش منسجمی نداشتیم اما هشت سال؛قاطعانه از کشور دفاع کردیم. امروز نیز دشمن هیچ واهمه ای از حمله به ایران ندارد اما می داند با این ملت نمی توان جنگید زیرا امام ما را چنین تربیت کرده که در راه دفاع از انقلاب و نظام، ارزشی بالاتر از شهادت وجود ندارد و ملتی که شهادت دارد، اسارت نخواهد داشت.
امام جمعه ماسال با ابراز گله مندی از برگزاری همایش «در حلقه رندان» که 13 دی ماه امسال به بهانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر فومن برگزار شد، گفت: برگزاری چنین همایش حاشیه دار چند روز بعد از حماسه 9 دی و 6 روز مانده به قیام تاریخی 19 دی مردم قم در شهری که 480 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده و زادگاه مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) است، جای سوال و تامل دارد!
وی هتک حرمت و اهانت به شهر مقدس قم در قالب شعر و طنز را جایز ندانست و افزود: این همایش در مکانی برگزار شد که منتسب به ارشاد اسلامی است که وظیفه هدایت و ارشاد مردم را دارد! ونباید کسانی را گرد هم جمع کند که به بهانه طنزپردازی به شهر مقدس قم جسارت کنند.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه قم یک ظرف است و مظروف هایی دارد، خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س)، علما و مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و همه دلداگان به انقلاب و نظام مظروف های این مکان مقدس هستند لذا برگزارکنندگان همایش «در حلقه رندان» هر چه سریع تر مراتب عذرخواهی خود را اعلام کنند.
وی با ابراز تاسف از حضور یکی از مسئولان ارشد استان در همایش مذکور، اظهار کرد: این مسئول در جایی که به حضرت معصومه(س) و علما و مراجع عظام جسارت می شود حضور پیدا می کند اما دو سال متوالی؛ حماسه 8 دی مردم گیلان و 9 دی ملت را نادیده می گیرد و نه تنها در مراسم حضور پیدا نمی کند بلکه از صدور بیانیه نیز دریغ می ورزد، در حالی که رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز انقلاب دانستند و لذا همه کسانی که زیر چتر ولایت هستند باید مواضع خودشان را نسبت به فتنه گران و آشوبگران روشن کنند و بی تردید سکوت در مقابل فتنه گران به معنی همراهی و تقویت آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار