کد خبر : 82467
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401- 02: 15

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان گیلان

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه از شهرهای استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر سه شنبه در سومین نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان، روز نمایش خشم مقدس مردم انقلابی گیلان علیه توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آن در بر هم زدن امنیت عمومی و آرامش جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: علی‌رغم رهنمودهای ایشان و مطالبه عمومی مبنی بر قرار گرفتن مضامین اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی متأسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده است.

 

حجت‌الاسلام اشجری بر ضرورت محکومیت اغتشاشات اخیر تاکید کرد و افزود: با توجه به سو استفاده استکبار جهانی در فریب دادن برخی از جوانان، حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، عهد مجددی با آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه از شهرهای استان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به همزمانی ۱۳ آبان با روز جمعه مسیرهای راهپیمایی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه است.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از دو مسیر با مبدا «سپاه پاسداران رشت» و «دانشکده علوم پایه» به سمت میدان مصلای انجام می‌شود، اظهار کرد: حضور پرشور مردم گیلان در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان سران استکبار جهانی و رسانه‌های جیره‌خوار و وابسته به آنان است.

 

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه برگزیده و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان است، ادامه داد: تبیین و معرفی میرزاکوچک خان جنگلی به عنوان نماد استکبارستیزی در قالب هنر و ادبیات، نواختن «زنگ استکبارستیزی» در صبح روز چهارشنبه ۱۱ آبان در مدارس سراسر استان و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت و حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

 

وی از برگزاری نشست‌های بصیرتی، میزگردهای تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات پرسش و پاسخ به‌منظور رفع شبهات نسل جوان در دانشگاه‌ها و مدارس و همچنین برگزاری فعالیت‌های قرآنی در مساجد، بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی و قرآنی خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی کمپین‌های مجازی با هشتگ‌های واحد ضداستکباری، تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در قالب فیلم، سریال، مستند، گفتگوی خبری و برگزاری میزگردها و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی استان گیلان است.

 

حجت‌الاسلام اشجری به اهتمام نویسندگان، پژوهشگران، هنرمندان، شاعران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای تولید محتوا و آثار هنری در قالب مقاله، یادداشت، فیلم کوتاه، نماهنگ، موشن‌گرافی، پادکست، پوستر و عکس‌نوشته اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های ویژه کودکان در قالب مسابقه نقاشی، قصه‌گویی و نقالی، بهره‌گیری از فضای تبلیغات محیطی و همچنین برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان گیلان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار