کد خبر : 62126
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

برگزاری رزمایش سیاسی در ۵۰ نقطه شهرستان رشت

برگزاری رزمایش سیاسی در ۵۰ نقطه شهرستان رشت

یادگاری از اجرای رزمایش سیاسی سپاه قدس گیلان در ۵۰ نقطه شهرستان رشت با هدف بازخوانی گفتمان انقلاب و امیدآفرینی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، «امین یادگاری» امروز(پنج‌شنبه، ۹ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهارکرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا و هدایت ولایت فقیه هستیم.
معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مکتب اسلامی، هدایت رهبری امام( ره )و همت مردم از ویژگی‌های بارز انقلاب است گفت: مکتب اسلام سرلوحه فعالیت‌های انقلاب اسلامی بود و امروز هر موفقیتی کسب کردیم برگرفته از مکتب اسلام است.
یادگاری به حضور مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره و اذعان کرد: مردم ما بهترین ملت عصر حاضرند و در جهان جایگاه ارزشمندی دارند.

وی اضافه کرد: با تفکر ولایت و مکتب اسلام بود که جوانان در دوران شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس با شور و هیجان در برابر دشمن بعثی ایستاند و اینگونه حماسه آفریند.‌

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وظیفه سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است افزود: رزمایش سیاسی سپاه قدس گیلان با هدف ایجاد امیدآفرینی و نشاط، روشنگری و بصیرت افزایی در استان در حال اجرا است.‌یادگاری تصریح کرد: این رزمایش حدود یک ماه است که در گیلان آغاز شده و تاکنون در چهار شهر خمام ، شفت و سیاهکل و صومعه سرا اجرایی شده و بازخورد مطلوبی داشته است.‌

وی اضافه کرد: این رزمایش با حضور اساتید بسیجی مربوطه به مدت یک روز در سه سطح مساجد، حوزه ها و پایگاه های بسیج و اقشار بسیج اجرایی می شود.

‌معاون سیاسی سپاه قدس گیلان از اجرای رزمایش سیاسی شهرستان رشت طی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن خبر داد و گفت: این رزمایش در ۵۰ نقطه این شهرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: گفتمان انقلابی، بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری و معمار کبیر انقلاب و بیان شاخص های انقلاب از نگاه مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها و اهداف این رزمایش شمرده می‌شود. یادگاری به شاخص‌های انقلاب از نگاه رهبری اشاره و خاطرنشان ساخت: پایبندی به ارزش و مبانی اسلام و آرمان‌های انقلاب، پابیندی به استقلال کشور و حساسیت در برابر دشمن، تقوای دینی و سیاسی از جمله شاخص‌های انقلابی  بودن از نگاه مقام معطم رهبری است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار