کد خبر : 53777
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399- 15: 17

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان:

برگزاری لیگ علمی و بین‌المللی پایا در گیلان هم‌زمان با سراسر کشور

برگزاری لیگ علمی و بین‌المللی پایا در گیلان هم‌زمان با سراسر کشور

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان با اشاره به برگزاری لیگ علمی و بین‌المللی پایا در گیلان هم‌زمان با سراسر کشور گفت: امسال ۷۰۰ تیم پنج‌نفره دانش‌آموزی، در رقابت علمی به‌صورت جدی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش گیلانستان،سرهنگ علی رفاهتی امروز در حاشیه دومین روز برگزاری لیگ علمی و بین‌المللی پایا در استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: لیگ علمی و بین‌المللی پایا در سه روز متوالی همگام با سراسر کشور در گیلان با استقبال خوب دانش آموزان این استان برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون با توجه به محدودیت‌های تجمیعی دانش آموزان طبق دستور ستاد ملی کرونا گفت: با توجه به اهمیت این لیگ و سابقه درخشان دانش آموزان گیلانی در سال‌های گذشته، لیگ علمی پایا با دقت و حساسیت ویژه و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در مدارس استان گیلان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان  با بیان اینکه امسال ۷۰۰ تیم پنج‌نفره دانش‌آموزی، در رقابت علمی به‌صورت جدی با یکدیگر رقابت می‌کنند، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار به‌طور متفاوت، گروه‌های پنج‌نفره از طریق سامانه الکترونیکی در حوزه‌های امتحانی مشخص به سؤالات آزمون پاسخ داده و داشته‌های علمی خود را در معرض رقابت قراردادند.

رفاهتی با تأکید بر اهمیت لیگ علمی پایا و درخشش دانش آموزان گیلانی در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقه علمی به مسابقات کشوری اعزام و با برگزیدگان سایر استان‌ها رقابت کرده و درنهایت، برگزیدگان کشوری لیگ علمی پایا در مسابقات بین‌المللی به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه برای رعایت کامل پروتکل بهداشتی اغلب دانش آموزان منتخب، در مدارس خود با حضور نماینده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در قالب گروه پنج‌نفره حضور پیدا کردند، افزود: این مسابقات در سه روز متوالی از پایه ششم ابتدایی تا متوسطه، به‌صورت گروهی سطح علمی خود را در معرض رقابت قراردادند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان با تأکید بر رعایت کامل پروتکل بهداشتی در حوزه‌های امتحانی و انجام تب سنجی پیش از ورود به آزمون گفت: همه دانش آموزان بعد از انجام فرایند تب سنجی، ملزم به داشتن ماسک بوده و از اجتماعات بی‌مورد و غیرضروری به‌طور جد جلوگیری صورت گرفت.

لیگ علمی  بین‌المللی پایا به میزبانی سازمان بسیج دانش‌آموزی هرساله در گیلان همگام با سایر استان‌ها برگزار می‌شود که در سال تحصیلی جاری بیش از ۷۰۰ تیم پنج‌نفره در این مسابقات علمی شرکت کردند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار