کد خبر : 82856
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آبان 1401- 09: 16

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: 

بسترسازی تمدن نوین اسلامی از مسیر شهدا می‌گذرد

بسترسازی تمدن نوین اسلامی از مسیر شهدا می‌گذرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بسترسازی تمدن نوین اسلامی از مسیر شهدا می گذرد، گفت: پیروزی محور مقاومت و اسلام وعده قرآن است.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، سردار علی فدوی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت «حمید پورنوروز» در مسجد جامع لاهیجان اظهار کرد: بسترسازی تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) از مسیر شهدا می‌گذرد.

 

وی با تاکید بر شناخت معرفتی ائمه اطهار (ع) افزود: نگاه معرفتی و شناختی به زندگی نامه شهدا و ائمه اطهار (ع) راه را از بیراهه مشخص می‌کند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سلطه طلبی و کینه توزی دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیان کرد: آغاز شکل گیری نهضت حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی‌ها و کینه توزی ها علیه این نظام به سرکردگی آمریکا همراه شد.

 

سردار فدوی با بیان اینکه دشمن ۴۳ سال ناکام مانده است، گفت: ناکامی دشمن در ۴۳ سال گذشته، کینه توزی و تنگ نظری‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، مشهود است.

 

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: گشایش و پیروزی محور مقاومت و اسلام در قرآن وعده داده شده است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نبرد حق علیه باطل تعطیل پذیر نیست، گفت: دشمن با شگردهای مختلف علیه نظام اسلامی بسیج شده و هر بار هم ناکام و ناامید شده است.

 

سردار فدوی حوادث اخیر را شگرد نوین و رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی عنوان و اضافه کرد: همراهی برخی خواص و فریب خوردگان داخلی با دشمن، زمینه حوادث تلخ و ناگوار اخیر را در کشور فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت نزدیک است، افزود: بصیرت، ایثار، مجاهدت، مقاومت، صبر و تحمل لازمه موفقیت جبهه حق علیه باطل است و همین موضوع در اتفاقات اخیر هم صدق می‌کند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردم درس آموز مکتب عاشورا و امام حسین (ع) هستند، گفت: شهادت حاج قاسم عزیز نمونه‌ای از نسل پرورش یافته مکتب عاشورا بود و انقلاب اسلامی از این دست رویش‌ها کم ندارد.

 

سردار فدوی با اشاره به اینکه جنایت‌های دشمن بی پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی چوب کینه توزی ها و حرمت شکنی ها را خواهند خورد.

 

وی با اشاره به پیاده سازی سند ۲۰۳۰ در کشور از سوی برخی خواص افزود: دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان در معرض خطر جدی تغییر رویکرد باور هستند که توسط دشمن با سند ۲۰۳۰ پیاده سازی می‌شود.

 

سردار فدوی با اشاره به پایبندی و تعهد مردم به انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی پای کار انقلاب بوده و هستند.

 

وی ادامه داد: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف، انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را تنها نگذاشتند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در ابعاد مختلف اضافه کرد: دشمن از موفقیت‌ها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی مات و مبهوت شده و به همین خاطر بر طبل دشمنی می کوبد.

 

سردار فدوی با تاکید بر تجزیه و تحلیل وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوان تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف باید به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار