کد خبر : 20530
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396- 35: 13

بسیجیان نماد وحدت و اتحاد در استان گیلان هستند

بسیجیان نماد وحدت و اتحاد در استان گیلان هستند

استاندار گیلان گفت: در طول دوران دفاع‌مقدس شاهد بودیم که بسیجیان گیلان با اتحاد و وحدت برای اعزام و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیشگام بودند.

به گزارش گیلانستان، مصطفی سالاری صبح امروز در همایش تجمع بزرگ بسیجیان در سپاه ناحیه رشت با اشاره به همزمانی هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: بسیج در طول انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج در استان همواره نماد وحدت و یکپارچگی بوده است عنوان داشت: در طول دوران دفاع‌ مقدس شاهد بودیم که بسیجیان گیلان با اتحاد و وحدت برای اعزام و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیشگام بودند.

سالاری با بیان اینکه حضور افراد با هر قومیت، مذهب و قشری در بسیج از نشانه‌های وحدت آفرینی آن است خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره فارغ از هر تفاوت نژادی آماده دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه بسیجیان گیلان هیچگاه به‌دنبال منافع مادی نبوده و همواره بر پایه باورهای معنویشان فعالیت می‌کنند ابراز داشت: بسیج در گیلان همواره دارای وجهه مردمی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه خلوص در اعمال همواره سرلوحه کار بسیجیان گیلانی بوده است گفت: رزمندگان و بسیجیان گیلانی در دوران دفاع مقدس با خلوص نیت باارزش ترین دارایی خود یعنی جانشان را فدای حفظ اسلام و نظام کردند.

استاندار گیلان با اشاره به دلایل ماندگاری و قوام بسیج تاکید کرد: تاثیر خون شهدا، اشک‌های مادران شهید، صبوری پدران شهدا، فداکاری جانبازان و صبوری آزادگان سبب ماندگاری و استحکام بسیج شده است.

وی با اشاره به کمک‌های انجام شده توسط بسیجیان گیلانی در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: بسیجیان گیلانی ثابت کردند که بسیج متعلق به مردم است و کماکان نیز در مناطق زلزله‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار