کد خبر : 19542
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده نتایج موفقی به‌دنبال داشته است

بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده نتایج موفقی به‌دنبال داشته است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور بسیج در هر عرصه‌ای به‌دلیل روحیه جهادی و افکار موثر آن نتایجی موفقیت آمیز در بر داشته است.

به گزارش گیلانستان، سردار مهدی کاظمی‌پور صبح امروز در مراسم امضاء تفاهم‌نامه با شهرداری رشت با اشاره به تجربیات دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امام راحل مردم را وارد عرصه جنگ کردند و بعد از آن مردم حضور در جنگ را وظیفه و تکلیف خود می‌دانستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز مردم و مستضعفان جهان به ایران چشم دوخته‌اند عنوان داشت: امروز 115 رسانه علیه جمهوری اسلامی کار می‌کنند و در تلاش هستند تا اذهان جامعه جهانی را علیه ایران تسخیر کنند.

وی با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد که حضور مردم در امور کشور نتایج مثبتی را در بر دارد افزود: باید مردم را صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی بدانیم و افکار عمومی را قانع کنیم و در این صورت می‌توانیم جلوی نفوذ رسانه‌های بیگانه را در اذهان مردم بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه بسیج اعلام کرد: حضور بسیج در هر عرصه‌ای به‌دلیل روحیه جهادی و افکار موثر آن نتایجی موفقیت آمیز در بر داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی استان گیلان ابراز داشت: اقدامات مشترک در حوزه فرهنگ، برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری و تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی از اهداف امضاء تفاهم‌نامه مشترک با سازمان شهرداری رشت است.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه امام خمینی (ره) جمله “ما می‌توانیم” را در ذهن مردم متولد کرد اظهار داشت: امروز باید تلاش کرد تا این تفکر به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز منتقل شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر خدمات جمهوری اسلامی را به‌طور صادقانه و شفاف به مردم منتقل کنیم از فاصله گرفتن مردم از انقلاب جلوگیری می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار