کد خبر : 41049
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398- 04: 17

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان:

بهره‌برداری از ۳۳ پروژه آبفای گیلان در هفته دولت

بهره‌برداری از ۳۳ پروژه آبفای گیلان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعلام میزان اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب در استان گیلان گفت: برای بهره‌برداری سی‌وسه پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت ۲۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گیلانستان سید محسن هاشمی حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان از هیچ تلاشی برای ارائه بهترین خدمات به مردم دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خدمات رسان به مردم بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات آبی به مردم دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به میزان پروژه‌های در حال افتتاح  آب و فاضلاب در هفته دولت گفت: در هفته دولت ۳۳ پروژه در غالب اصلاح، توسعه و حفر چاه در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد که امیدوارم این روند در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اذعان به اینکه پروژه‌های آب و فاضلاب باعث افزایش فشار آب در بین مشترکین می‌شود، بیان کرد: با بهره‌برداری این ۳۳ پروژه بعضی از مشترکین به شبکه آبی گیلان متصل و فشار آب مشترکان در استان گیلان با افزایش روبه‌رو می‌شود.

حسینی با اعلام میزان اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب در استان گیلان افزود: برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب در هفته دولت ۲۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار