کد خبر : 37861
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

یادداشت/ محمد ستوده:

به بهانه سخنرانی آذری منصوری در رشت و حواشی پیش آمده آن در سالروز فتنه 88

به بهانه سخنرانی آذری منصوری در رشت و حواشی پیش آمده آن در سالروز فتنه 88

مردم گیلان به تبعیت از رهبری معظم حضرت امام خامنه ای هنوز از شعار فتنه کودتاه نیامده اند و خیانتهای شما و امثالتان در جریان آن فتنه ظالمانه و رقت انگیز را از یاد نبرده اند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ محمد ستوده: (مهم‌ترین هدف از حوادث دوران فتنه … این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند … امروز معلوم شده است که آن کسانی که در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند آن‌ها بخشی از ملت نیستند؛ افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح یا کسانی که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود کار ضد انقلاب را می‌کنند ربطی به توده مردم ندارد.) مقام معظم رهبری

درست ده سال پیش در چنین روزهایی بود که مردم ایران با مشارکت بیش از 85 درصدی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای کم نظیر را رقم زدند.
رویدادی شگفت انگیز و پر اهمیت که مهر تائیدی بر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود و می توانست پشتوانه ای محکم برای نظان اسلامی در صحنه های بین المللی باشد با قانون شکنی ،لجاجت ،غرض ورزی و خیانت تعدادی از خواص سیاسی ایران با پشتوانه ی خارجی تبدیل به شورش خیابانی و وارد کردن خساراتی سنگین به ایران گردید.
مقلوبین انتخابات که تحمل چهارسال گوشه نشینی دوباره و قطع دست های خود از عرصه های سیاسی ،اجتماعی ، اقتصادی و.. را نداشتند و شاهد پیشرفتهای روز افزون ایران اسلامی در دولت نهم بودند ، با برنامه ریزی دقیق و ترکیب الگوهای نسبتا جامعی از آخرین ایده¬ها، برنامه¬ها و شیوه¬های براندازی با پشتیبانی همه جانبه خارجی بنای ادعایی را پایه گذاری کردند که حتی خود نیز به آن اعتقادی نداشتند و بعدها در محافل خصوصی و اعترافات دادگاه ها بر باطل بودن این ادعا مهر تایید زدند.
یکی از این مدعیان دروغین که در سال 88 به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات، تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی به سه ۳ سال حبس محکوم شد آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران بود.
وی که در 22 خرداد ماه برای سخنرانی در همایشی با عنوانی دهن پر کن اما با باطنی توخالی به رشت آمده بود در حالیکه این همایش حتی از سوی هم کیشان سیاسی خویش نیز با استقبال مواجه نشد ، در حساب خود در یکی از شبکه های اجتماعی به واکنش انقلابی دلسوزان انقلاب نسبت به برگزاری این همایش واکنش نشان داد و با مطرح کردن سوالات زیر :
چرا بعد از گذشت ده سال از وقایع ۸۸ و روشن شدن بسیاری از ابهامات و‌خسارت هایی که به کشور وارد شده و‌در شرایطی که کشور به انسجام بیشتر برای مقابله با تهدیدها نیاز دارد، عده ای همچنان به اسم خودسری و با تکرار شعارفتنه مردم را مقابل هم قرار می دهند؟
به راستی تا کی و با کدامین هدف قرار است به این رفتارها ادامه دهید؟
آیا به آثار و تبعات رفتار خود در بی اعتمادی، دامن زدن به تنش ها و تشدید اختلافات توجه دارید؟ باز هم می گویم چرا عده ای در این کشور استاد از هیچ مسئله ساختن هستند؟
به زعم خود تلاش کرد تا جای شاکی و متشاکی یا ظالم و مظلوم را عضو نماید.
اما سوال اول این است که شما و همپیمانان سیاسی تان که متهمان و محکومین اصلی بزرگترین قانون شکنی تاریخ انقلاب اسلامی یعنی فتنه 88 هستید ،چه قدمی برای جبران خسارتهای مادی ،معنوی،اقتصادی،سیاسی و.. بی شمار وارد شده به کشور برداشته اید؟؟؟
فتنه‌ای که اگر انجام نمی‌شد، شیرینی حضور چند ده میلیونی مردم و آرای بالای رئیس‌جمهور منتخب در آن می‌توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی، باعث استحکام بیشتر کشور در تمام زمینه‌های داخلی وخارجی شود .
در حالیکه تاقبل از برگزاری انتخابات سال 88 ایران دست برتر در مذاکرات بین المللی را داشت و غالب فاکتورهای موثر در ارزیابی وضعیت اقتصادی کشور در بهترین حالت خود بعد از انقلاب قرار داشت با وقوع فتنه ی 88 به ناگاه شیب نزولی شدید به خود گرفت به نحویکه سالها پس از وقوع آن کودتای ناکام هنوز عواملی چون ارزش پول ملی، رشد اقتصادی ، صادرات نفت ،تولید ملی و… در شرایط نامطلوبی به سر می برد .
سوال دوم حال شما بگویید چه ارتباطی بین سخنرانی های مختلف هم طیفان سیاسی تان ، با جشن های مرموز سفارتخانه های اروپایی در روزهای فتنه 88 است ؟؟؟
اما کلام آخر اینکه مردم ولایتمدار، با بصیرت و ولایی ایران اسلامی و به طور خاص گیلان به تبعیت از رهبری معظم حضرت امام خامنه ای هنوز از شعار فتنه کودتاه نیامده اند و خیانتهای شما و امثالتان در جریان آن فتنه ظالمانه و رقت انگیز را از یاد نبرده اند داغی است بر دلهای تاریکتان.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار