کد خبر : 10642
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396- 08: 23

به دنبال تشکیل کمیسیون ویژه برای تولید و اشتغال در مجلس هستم/ تخریب کاندیداها برای مردم پذیرفتنی نیست

به دنبال تشکیل کمیسیون ویژه برای تولید و اشتغال در مجلس هستم/ تخریب کاندیداها برای مردم پذیرفتنی نیست

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و رقابت کاندیداها نیز تاکید کرد: تخریب کاندیداها از جانب هرکس که باشد برای مردم پذیرفتنی نیست، به نظر بنده انتخابات باید سالم برگزار شود.

سید کاظم دلخوش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان اظهار کرد: الحمدلله از آنجایی که نظارت بر انتخابات شهرها و روستاها برعهده نمایندگان محترم مجلس است، همکاری خوب و صمیمانه نمایندگان محترم باعث شد که ما الان روند بسیار خوبی داشته باشیم؛ هیئت های نظارت در شهرستانها تشکیل شده و هیئت های اجرایی هم در حال انجام کارهای خودشان هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان با بیان اینکه ثبت نام ها در این دوره نسبت به گذشته بسیار خوب بوده است، گفت: ما هم سعی می کنیم با همکاری دوستان به شهرهای مختلف سرکشی کنیم تا کمبودها، نواقص و موارد مورد نیاز را رفع و پیگیری کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امور شهرستانها و امور بازرسی ما با کمک نمایندگان محترم راه اندازی شده است، افزود: در حال تلاش هستیم که این انتخابات بسیار خوب و پرشور باشد و به دنبال آنیم بر اساس وظیفه ای که داریم با استفاده از چهار ارگان و مرجع اصلی بررسی صلاحیت داوطلبان، انتخابات سالمی برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه انتخابات حق مردم است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، مردم باید بیایند مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: وقتی که می بینیم مردم با آگاهی کامل و سطح سواد بالا می آیند در انتخابات شرکت می کنند، بسیار خوشحالیم.
دلخوش با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و رقابت کاندیداها نیز تاکید کرد: تخریب کاندیداها از جانب هرکس که باشد برای مردم پذیرفتنی نیست، به نظر بنده انتخابات باید سالم برگزار شود. مردم قطعا با این رشد و آگاهی که مخصوصا پس از انقلاب پیدا کردند، خودشان نسبت به آینده شان تصمیم درستی خواهند گرفت.
رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار امسال مبنی بر “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشغال” ابراز نمود: ما علاوه بر اینکه در گذشته بحث بسیج اشتغال را برای رفع بیکاری پیگیری می کردیم، امسال هم بعد از این نامگذاری به دنبال این هستم که یک کمسیون ویژه ای در مجلس برای تولید و اشتغال ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار