کد خبر : 9671
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395- 42: 9

به شدت پیگیر مقابله با حقوق های نجومی هستیم / تلاش های مجلس در جهت بهبود اقتصاد مقاومتی ملموس است

به شدت پیگیر مقابله با حقوق های نجومی هستیم / تلاش های مجلس در جهت بهبود اقتصاد مقاومتی ملموس است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به تلاش های نمایندگان خانه ملت در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مجلس به شدت دنبال پیگیری و مقابله با حقوق های نجومی است.

به گزارش گیلانستان ، جبار کوچکی نژاد در گفتگویی، در پاسخ به اینکه مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در پایان سال مسئولان باید اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی را برای مردم تبیین و تشریح کنند، اظهار داشت: مجلس در حوزه اقتصاد علی الخصوص اقتصاد مقاومتی تلاش های مثبتی را ترتیب داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مجلس و نمایندگان در مبحث اقتصاد مقاومتی ملموس است، افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی و در راستای اقدام و عمل برای قانون برنامه ششم نزدیک به سه ماه زمان صرف کرده ایم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در بودجه و برنامه را برای بهبود شرایط اقتصادی مثبت برشمرد و گفت: معتقدیم که قانون برنامه ششم در حوزه اقتصاد و همچنین اقتصاد مقاومتی و اشتغال برنامه ها و قوانین خوبی را دنبال کرده است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تلاش های مجلس برای رفع موانع تولید تاکید و اظهار کرد: اکنون نیز که در حال تصویب قانون بودجه هستیم، قوانینی را در راستای رفع موانع تولید در حال تصویب شدن است تا پایه های قانونی اقتصاد را ایجاد کنیم.

کوچکی نژاد به نقش نظارتی مجلس در جهت جلوگیری و مقابله از برداشت های نامتعارف و حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: جلو گیری از حقوق های نجومی یکی از نکته های اساسی و بحث های جدی در مجلس است که به شدت دنبال برخورد با آن هستیم./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار