کد خبر : 36357
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398- 07: 16

گیلانستان گزارش می دهد؛

به کارگیری افراد غیرپزشک به جای پزشک فوق تخصص در بیمارستان‌های گیلان/ سلامت مردم در خطر است!

به کارگیری افراد غیرپزشک به جای پزشک فوق تخصص در بیمارستان‌های گیلان/ سلامت مردم در خطر است!

این باند ریشه آن در بیمارستان حشمت رشت و شاخه های آن در سایر بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی است و ارتباطات گسترده ای در وزارت بهداشت دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس بهداشت و درمان گیلانستان، یک باند بزرگ و مافیایی در استان گیلان چند سالی است که در زمینه پزشکی و درمانی مبالغ هنگفتی به طرق مختلف و کاملا ناعادلانه و غیرتخصصی از مردم دریافت و به دور از چشم نهادهای امنیتی و نظارتی روز به روز بر ثروت های نا مشروع خود می افزایند!

این باند مخوف که ریشه آن در بیمارستان حشمت رشت و شاخه های آن در سایر بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی است، ارتباطات گسترده ای نیز در پایتخت و وزارت بهداشت داشته و متاسفانه این ارتباطات به بعضی مسئولین نطارتی استان هم رسوخ کرده است!

یکی از اقدامات خلاف و جرم های مشهود این مافیا، به کارگیری افراد غیرپزشک به جای پزشکان فوق تخصص در بیمارستان است؛ به طوریکه مُهر پزشکان را در اختیار این افراد قرار داده تا در نبود آنان به معالجه بیماران بپردازند!

در پیش گرفتن سیاست “تطمیع” و “تهدید” در این بیمارستانها به خصوص بیمارستان حشمت باعث شده صدایی از کسی در نیامده و این جنایات بزرگ مسکوت و همچنان بر قوت خود باقی بمانند.

امید است با عنایت به تغییر در راس قوه قضائیه کشور و انتصاب ارزشمند حجت الاسلام رئیسی، متولیان قضایی و بازرسی در استان گیلان با جدیت بیشتری به مبارزه با فساد در استان بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار