کد خبر : 43063
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مهر 1398- 33: 16

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

بیش از ۱۳ هزار خیر حامی ایتام گیلانی هستند

بیش از ۱۳ هزار خیر حامی ایتام گیلانی هستند

اهرابی از تحت پوشش بودن ۳ هزار و ۶۶۳ یتیم گیلانی توسط کمیته امداد استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار خیر حامی کودکان یتیم تحت پوشش گیلانی هستند.

به گزارش گیلانستان «عباس اهرابی» با اشاره به حمایت کمیته امداد گیلان از کودکان بی‌سرپرست گفت: در حال حاضر سه هزار و ۶۶۳ یتیم تحت پوشش این سازمان هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ادامه داد: این تعداد کودک بی‌سرپرست دارای ۱۳ هزار و ۳۳۰ حامی هستند.

وی با اشاره به طرح محسنین و حمایت از کودکان با سرپرست ناتوان اظهار کرد: همچنین چهار هزار و ۵۵۱ کودک بی‌سرپرست تحت قالب این طرح تحت پوشش ۶ هزار و ۲۴۵ حامی هستند.

اهرابی همچنین از جذب ۲۵۰ حام برای حمایت از ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین در ایام شهادت امام حسین(ع) خبر داد و افزود: سه هزار و ۸۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تنها یک حامی دارند.

 

وی با اشاره به نیاز‌های معیشتی، تحصیلی، درمانی، مسکن و دیگر نیاز‌های اساسی فرزندان تحت پوشش تاکید کرد: حمایت یک حامی جوابگوی نیاز‌های فرزندان یتیم و محسنین نیست و نیازمند حمایت بیشتر خیران هستیم.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه ۱۵۳نفر از ایتام تحت حمایت دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند تصریح کرد: سال گذشته حامیان ۲۰میلیارد و ۶۶۰میلیون و ۱۵۰هزار تومان کمک نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین داشتند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار