کد خبر : 3195
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

بیش از ۲۵ تشکل اصولگرا به ائتلاف گیلان پیوستند/ مجلسی می خواهیم که حق ملت را از بیگانگان بگیرد

بیش از ۲۵ تشکل اصولگرا به ائتلاف گیلان پیوستند/ مجلسی می خواهیم که حق ملت را از بیگانگان بگیرد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان گفت: بیش از ۲۵ تشکل اصولگرایی به ائتلاف گیلان پیوسته‌اند و افراد و شخصیت‌های برجسته جریان اصولگرایی در آن حضور دارند

به گزارش “درگیلان“، حسن کربلایی در جلسه نشست اصولگرایان گیلان که در دفتر خبرگزاری تسنیم گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم خواهان مسئولانی هستند که به فکر مردم باشند و با فریب و نیرنگ به میدان نیایند، اظهار داشت: گله‌های مردم از مسئولان به این دلیل است که مسئولان خلاف این امر گاهی رفتار می‌کنند و مردم از نرسیدن به محرومیت‌ها گله دارند و این نشان از تفکر اصولگرایی مردم است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه روشنگری و آگاهی بخشی به مردم مسئولیت سنگینی دارند، گفت: ائتلاف اصولگرایی نیز به‌دنبال معرفی افراد شایسته متعهد با تفکر مردم قبول مردم و مبتنی بر افکار اصولگرایی است.

وی با بیان اینکه در ائتلاف اصولگرایان همه کسانی‌که با ما اختلاف نظر داشتند نیز دعوت شدند تا کنار هم بنشینیم و به اصول مدنظر دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از اصولی که باید همه رعایت کنید این است که فردی را معرفی کنیم که مؤلفه‌های اصولگرایی در آن باشد.

کربلایی گفت: اینکه فرد مورد نظر رأی می‌آورد مد نظر نیست و باید از نامزدی در انتخابات حمایت شود که اصول را رعایت کند و آنان که در مسائل کاری خود مشکلاتی داشته‌اند و طبق اصول و اخلاق اصولگرایی عمل نکردند برای مذاکره دعوت نمی‌شوند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان گفت: برای شهر رشت سه نفر و برای شهرستان‌ها نیز یک نفر باید به مجلس برود و قرار شد در یک نشست بر روی افراد به اجماع برسیم و یکی از قراردادهای ما این است که به هیچ وجه نامزدها همدیگر را تخریب نکنند.نامزدهای اصولگرایی همدیگر را زیر سؤال نمی‌برند، البته پرسش‌گری و سؤال در مورد مسائل مردم و عملکردها اشکالی ندارد.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه ما به‌دنبال سهم خواهی نیستیم، گفت: من نیز اعلام می‌کنم به هیچ‌گونه سهمی نیاز ندارم و هرکس در مجموعه به این نتیجه برسد، فرد مؤثری است و از او حمایت می‌شود.

وی تأکید کرد: ضرورت جامعه ایجاب می‌کند از اختلاف سلیقه‌ها دست برداریم و به وحدت برسیم و مهم این است که ما در راستای اهداف جمهوری اسلامی گام برداریم و نماینده‌ای را به مجلس بفرستیم که به خواسته‌های جامعه اسلامی جامه عمل بپوشاند.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به نظرسنجی‌ها گفت: از بین افراد اصلح‌ و بهترین که از اقبال بیشتری برخوردار است، حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه ما اصول پیچیده‌ای نداریم، افزود: اگر با صداقت برخورد کنیم مجموعه اصولگرایی موفق می‌شود، چراکه اکثر جامعه اصولگرایان بر ارزش‌های اسلامی، مبارزه با استکبار، ظلم‌ستیزی معتقد است و اکثر مردم این تفکر را دارند.

عضو ائتلاف اصولگرایان گیلان تأکید کرد: ما در جامعه کمتر کسی را داریم که دنبال رفاقت با آمریکا باشد و در جامعه هیچکس نیست که از جنایت داعش در سوریه خوشحال باشد.

کربلایی تصریح کرد: ممکن است کسانی در ادوار گذشته خود را اصولگرا معرفی کرده باشند ولی در عملکرد اصولگرا نباشند، به‌همین دلیل ما به‌دنبال معرفی و ارائه لیست اصولگرایان هستیم ودر طول چهار سال جوابگوی عملکرد این فرد هستیم.

وی گفت: اگر غیر از لیست ما کسی خود را اصولگرا معرفی کرد ما نباید جوابگو باشیم چون ما او را حمایت نکرده‌ایم، ما به‌دنبال آن هستیم کسانی را به عنوان نامزد اصولگرا معرفی کنیم که قابل دفاع باشند و اعتماد نسبی به مردم می‌دهیم و تضمین می‌کنیم در چهار سال آینده فردی مؤثر و نیروی خوب در مجلس باشد.

کربلایی با اشاره به ساختار حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اکثر افرادی که در این حزب حضور دارند دانش آموز و دانشجو هستند و اساتید دانشگاهی و افراد فرهیخته حضور دارند و ما از تمام اقشار نماینده داریم.

عضو ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه ما واحد جوانان و بانوان داریم تصریح کرد: بانوان نیز در تصمیم‌گیری‌ها نقش دارند.

کربلایی حمایت از نامزدهای انتخاباتی که هزینه‌های بسیار کرده‌اند را مورد انتقاد قرار داد و گفت: سال این است که این مبالغ را از کجا می‌آورند و اینکه حقوق یک نماینده چقدر است که این همه هزینه می‌کنند و کسانی راکه وعده‌های دروغین به مردم می‌دهند و کسانی‌که از یکسال گذشته هزینه‌های هنگفت کرده‌اند رسانه باید زیر سؤال ببرند.

وی گفت: ما مجلس اصولگرا می‌خواهیم که حق ملت را از بیگانگان بگیرد و مجلس شورای اسلامی ریلی برای حرکت جمهوری اسلامی به پیش است و اگر این ریل‌گذاری درست نباشد مشکل ایجاد می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار