کد خبر : 86448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۳

قابل توجه استاندار بومی گیلان؛

بیمه دولتی ایران در استان گیلان همچنان در تصرف غیربومی‌ها/ یک مازندرانی دیگر گزینه مدیرکلی شد؟!

بیمه دولتی ایران در استان گیلان همچنان در تصرف غیربومی‌ها/ یک مازندرانی دیگر گزینه مدیرکلی شد؟!

یک مازندرانی دیگر در تلاش است بعد از “فلکیان” به مدیرکلی بیمه دولتی ایران در استان گیلان برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اسدالله عباسی استاندار گیلان با همه انتقاداتی که به عملکردش وارد است، اما بزرگترین منفعت و حُسنش برای استان، “بومی” بودن وی می باشد. همین امر سبب شده تا به امروز هرچند برخی اصولگرایان و نیروهای انقلابی از مخالفینش باشند ولی عباسی همانند برخی استانداران غیربومی اختلاف و چالشی با مسئولان ارشد استان ندارد و به نوبه خود در تلاش است وحدت موجود را حفظ نماید.

بی‌شک در موضوع سرپرستی دکتر حیدرعلی بالو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز یکی از دلایل مخالفت استاندار با صدور حکم ریاستش از سوی وزارت بهداشت، مازندرانی بودن وی بوده و استاندار نمی خواست بعدها بگویند که اسدالله عباسی از استاندارانی بود که اجازه انتصاب غیربومی ها را داده و به ظرفیت های استانی توجهی نمی کرد.

اما سکانداری یکی از پُست های کلیدی و حساس اقتصادی استان که بیمه دولتی ایران می باشد، از حدود ۸ سال پیش بر عهده یک مدیر مازندرانی بوده و تاکنون با وجود نزدیک بودن بازنشستگی “حجت الله فلکیان” نه تنها استانداری فردی را برای جایگزینی این مسئولیت به بیمه ایران پیشنهاد نداده بلکه شنیده شده یک مازندرانی دیگر در حال تعرفه خود برای این جایگاه است!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز می بایست به اذهان عمومی پاسخگو باشد که چرا با وجود گذشت بیش از یک سال از عمر مدیریتی استاندار گیلان، همچنان این مدیر به جا مانده از دولت قبل در مسئولیت خود باقی مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار