کد خبر : 4729
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۲۸

تاملی بر تهدیدات اخیر استاندار گیلان/ خدا را شاکریم که نعمتی همچون “مریضی” به ما داد!

تاملی بر تهدیدات اخیر استاندار گیلان/ خدا را شاکریم که نعمتی همچون “مریضی” به ما داد!

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم گریه و اشک های آن پدری که به دلیل فقر اقتصادی شرمنده همسر و فرزندان خود است را مشاهده کنیم ولی بازهم به فکر زر اندوزی و چپاول اموال مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، محمد علی نجفی استاندار گیلان اخیرا در جلسه شورای پدافند غیرعامل رسانه های استان را به صراحت تهدید کرد و گفت: “یکی، دو رسانه مریض در گیلان داریم که به‌دنبال بهم ریختن استان هستند و اگر در چارچوب‌ها گام برندارند به شکل دیگری با آنها برخورد می‌کنیم.” (لینک)

در همین راستا متنی را تهیه نمودیم تا مردم عزیز و مسئولین بدانند که “مریضی” ما از کجا نشات گرفته و چه عللی دارد:

آقای استاندار! ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم ارزش های نظام و انقلاب را نادیده بگیریم و برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود پا بر روی آنان نهیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم در برابر ضایع شدن حق کارگران مظلوم و ستمدیده ای که ماه ها حقوق دریافت نکرده اند، ساکت باشیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم در مقابل غارتگری و چپاول بیت المال آنهم توسط برخی دولتمردان بی تفاوت باشیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم در مسائل فرهنگی کشور و استان بی خیال باشیم و جامعه را برای غربی شدنِ سبک زندگی مردم مهیا کنیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم اهل باند بازی، معامله، حق السکوت و چشم بستن بر حقایق باشیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم دزدی و بریز و بپاش های هنگفت حضرات مسئول را ببینیم و دم نزنیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم نگرانی و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل مختلف کشور را از یک گوش بشنویم و از گوشی دیگر بیرون کنیم!

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم گریه و اشک های آن پدری که به دلیل فقر اقتصادی شرمنده همسر و فرزندان خود است را مشاهده کنیم ولی بازهم به فکر زر اندوزی و چپاول اموال مردم باشیم.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم برجام را شق القمر دولت و فتح الفتوح معیشت مردم بدانیم چراکه تاکنون نه تنها گشایش چندانی در اقتصاد مردم نداشته بلکه موجب گستاخی و تهدیدهای مکرر دشمنان نیز شده است.

ما مریض هستیم زیرا نمی توانیم آن فیش های حقوقی و پرداخت های نجومی را ببینیم و بعد احسنت بگوییم و آن را نوش جانش آقایان دانسته و حاصل عرق جبینشان بدانیم.

ما مریض هستیم زیرا از لب و دهانمان آب رفاقت و دوستی با آمریکا، انگلیس و… نمی چکد و هیچگاه حاضر به ذلت و خواری در مقابل دشمن نخواهیم بود.

ما مریض هستیم زیرا نظام، انقلاب، امام، شهدا و مردمی که ولی نعمت ما هستند را فراموش نمی کنیم و به جای حمله به ارزشهای اسلام و سنگ اندازی در مسیر ولایت، سعی بر حفظ وحدت و دفاع از اسلام ناب محمدی داریم.

ما مریض هستیم زیرا….

براستی از آنجایی که حضرتعالی ما را با داشتن چنین ویژگی هایی مریض خطاب کرده و تهدید نیز نموده اید، پس باید خداوند منان را شاکر باشیم که نعمتی همچون “مریضی” به ما داده است.

 

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , 25 تیر 1395 - 10:17

اقای استاندار !! توجه شما را به صحبت های رییس جمهور جلب می نمایم!
خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رای همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان.
http://sarihkhabar.ir/?p=3799

رفتن به نوار ابزار