کد خبر : 20215
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396- 55: 13

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت برگزار می‌شود/ تاکنون ۹ کامیون و ۲ نیسان ملزومات از رشت به غرب کشور ارسال شد

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت برگزار می‌شود/ تاکنون ۹ کامیون و ۲ نیسان ملزومات از رشت به غرب کشور ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه رشت بابیان اینکه برنامه‌های مسجد محور باهدف ترویج جایگاه مسجد در جامعه است خاطرنشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی همه فعالیت‌ها حول محور مسجد صورت می‌گرفته است که ما نیز به استمرار آن پایبند هستیم.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور صبح امروز(دوشنبه) در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، ضمن تسلیت به مردم حادثه‌دیده کرمانشاه اظهار کرد: بر مبنای فرمایش رهبری معظم نظام مبنی بر اثربخش بودن طرح‌های بسیج برای مردم، بسیج طرح‌ریزی‌های خود را در خصوص مردم یاوری و مردم‌باوری تدارک دیده است.

وی بابیان اینکه ۹ دستگاه کامیون خاور و دو نیسان ملزومات زلزله‌زدگان به مناطق آسیب‌دیده ارسال شده است خاطرنشان کرد: سپاه همچنان در جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردم پویا بوده و کمک‌های مردمی را به مناطق آسیب‌دیده اعزام خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به هفته بسیج و تبریک به همه بسیجیان اظهار کرد: هرساله در تقویم جمهوری اسلامی ایران، جهت بزرگداشت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس و بسیجیانی که همواره ایثارگری‌های خود را در تاریخ حماسه سازی ایران اسلامی ثبت می‌کند.

مصطفی پور شعار امسال هفته بسیج را “بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی” عنوان کرد و افزود: آحاد مردمی که دل درگرو اسلام، وطن‌پرستی، آرمان‌های انقلاب و اسلام دارند، بسیجی محسوب می‌شوند لذا بسیجی بودن صرفاً به داشتن کارت نیست.

وی حضور مستمر و همه‌جانبه مردم از سال ۴۲ تا به امروز را مهم‌ترین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها عنوان کرد و افزود: دشمنان پس از جنگ ۸ ساله نیز توطئه‌های مختلفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی، اجتماعی به وجود آورده‌اند که کلید طلایی عبور از این توطئه‌ها حضور همه‌جانبه و پرشور مردم بوده است.

مصطفی پور بابیان اینکه امام خمینی (ره) بسیج را از الطاف الهی می‌داند گفت: رهبری معظم نظام نیز بسیج را کلید حل مشکلات جامعه قلمداد کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با تأکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ و یک تفکر است افزود: امسال سی و هشتمین سالروز بسیج مستضعفین به دستور معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که مصر هستیم تا برنامه‌های بسیج حول مسجد محوری انجام بگیرد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های مسجد محور باهدف ترویج جایگاه مسجد در جامعه است خاطرنشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی همه فعالیت‌ها حول محور مسجد صورت می‌گرفته است که ما نیز به استمرار آن پایبند هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه رشت به دیدار امروز بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در ۵ آذر به‌صورت سازمان‌یافته در صبحگاه سپاه ناحیه رشت، اعزام ۳۲۰ دانش‌آموز دختر به مناطق جنوب کشور در قالب هفت اتوبوس، دیدار با خانواده‌های شهدا، نشست بصیرتی، از برنامه‌های مهم بسیج ناحیه رشت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار