کد خبر : 40339
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

تحرکات پشت پرده برای ابطال یک انتخابات قانونی در ورزش گیلان/ یا گزینه بنده یا هیچ کس!

تحرکات پشت پرده برای ابطال یک انتخابات قانونی در ورزش گیلان/ یا گزینه بنده یا هیچ کس!

حال باید دید این اداره کل به قانون تمکین کرده و انتخابات قانونی را به رسمیت می پذیرد یا همچنان در پی کارشکنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، شنیده ها حاکی از این است که پس از برگزاری انتخابات مجمع یکی از هیات های ورزشی استان و انتخاب رئیس آن تحرکات پشت پرده ای از سوی برخی منفعت طلبان در حال شکل گیری است.

به نظر می رسد پس از انتخابات کاملا قانونی این هیات و انتخاب رئیس آن یک دستگاه که گزینه مورد نظر آن بر خلاف انتظار آنها منتخب مجمع نشده سعی در بر هم زدن انتخابات و حتی زیر سوال بردن ریاست جدید هیات است. این تحرکات در حالی صورت میگیرد که انتخابات مجمع به صورت کاملا قانونی و شفاف و به زعم خود اعضای مجمع در چهار چوب قوانین اداره کل و فدراسیون بوده است.

این تحرکات تا جایی پیش رفته است که این اداره کل در پی پلمپ دفتر هیات مورد نظر است و در این مورد نامه نگاری هایی را نیز صورت داده است.

اعمال نفوذ در انتخابات هیات ها از سوی ادارات کل چیز جدیدی نیست اما اینکه پس از انتخابات سالمی که با حضور ریاست فدراسیون، مدیرکل و سایر اعضای مجمع و با تایید این اعضا برگزار شده است کارشکنی صورت گیرد در نوع خود منحصر به فرد است.

حال باید دید این اداره کل به قانون تمکین کرده و انتخابات قانونی را به رسمیت می پذیرد یا همچنان در پی کارشکنی خواهد بود که مطمعنا این کار شکنی ها به هیچ وجه به سود ورزش استان و رشته مورد نظر نخواهد بود و دود آن به چشم همه ورزشکاران و علاقمندان به ورزش استان خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار