کد خبر : 47639
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

در آخرین همایش انتخاباتی عظمتی چه گذشت؟

تخریب می‌کنند زیرا می‌دانند با مردم صادقم/ مدیران بی کفایت در این شهر و استان جایی ندارند/ واکنش عظمتی به ابطال مجوز همایش انتخاباتی‌اش

تخریب می‌کنند زیرا می‌دانند با مردم صادقم/ مدیران بی کفایت در این شهر و استان جایی ندارند/ واکنش عظمتی به ابطال مجوز همایش انتخاباتی‌اش

بعد از سه روز مجوز سالن بزرگی را گرفتیم که مردم زیر باران نباشند، متاسفانه لحظه آخر گفتند امکان پذیر نیست، اگر نبود چرا مجوز دادید؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، آخرین همایش انتخاباتی سید ولی الله عظمتی در ایام رسمی تبلیغات که قرار بود شامگاه چهارشنبه در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار گردد، به دلیل ابطال مجوز آنهم با فشار دولتمردان، لغو و در ساعات پایانی به مکان دیگری موکول شد.

این همایش در نهایت مقابل ستاد مرکزی ایشان واقع در میدان صیقلان برگزار و علی رغم بارش باران صدها نفر از مردم و طرفدارانش به استماع آخرین نطق تبلیغاتی و انتقادی عظمتی پرداختند.

سید ولی اله عظمتی در این همایش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با کمک و هدایت رهبری و با حضور مردم به پیروزی رسید اذعان داشت: بسیاری از انقلاب ها با شکست مواجه شدند اما امروز و پس از چهل و یک سال هنوز انقلاب ما با همان آرمان‌های بلند به راه خود ادامه داده و این امر بواسطه حضور مردم شریف ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: ایران باید با چنین منابعی خدادای عاری از مشکلات باشد و مردم ما نباید اینگونه در رنج و سختی باشند.

فرماندار اسبق رشت عنوان کرد: جوان‌های ما بیکار هستند و از آینده خود هراس دارند، کشاورزی شهرستان ما اسیر دست مسئولین است، مدیران ما حتی در مدیریت برف نیم متری هم عاجز مانده اند، مسئولین بی کفایت در این شهر و استان جایی ندارد.

عظمتی با تاکید بر اینکه مسئولین تاکنون فرصت سوزی کرده اند عنوان کرد: رشت از فضای توسعه دور است، چرا که نمایندگان ما نتوانسته اند برای طرح های ملی از منابع ملی استفاده کنند و در این امر ناتوان بودند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه نتوانسته اند از طرح های ملی استفاده کنند حتی منابع موجود هم بدرستی مدیریت نکردند.

فرمانده اسبق سپاه رشت با اشاره به اینکه تخریب می کنند، چرا که می دانند عظمتی با مردم صادق است عنوان کرد: بعد از سه روز مجوز سالن بزرگی را گرفتیم که مردم زیر باران نباشند، متاسفانه لحظه آخر گفتند امکان پذیر نیست، اگر نبود چرا مجوز دادید؟ چرا ما را سرگردان حرف های بیخودتان کردید؟

عظمتی یادآور شد: اختلاس های میلیاردی می شود اما وقتی نوبت مردم می رسد می گویند نداریم.

وی افزود: مشکلات حل شدنی است، باید مطالبه گر باشیم و حق مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

عظمتی در ادامه با بیان اینکه تیم های محبوب ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند، اظهار داشت: این تیم ها شناسنامه رشت هستند و امروز در شرایط خوبی قرار ندارند، باید این تیم ها به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

فرماندار اسبق رشت در پایام عنوان کرد: امیدوارم بتوانم با حضور خود شعارها را با عمل تبدیل کنم، در زمان فرمانداری هم هرگاه حرفی زدم پای آن ایستادم به قول هایم پایبند بودم،من در کنار مردم شهرم هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار