کد خبر : 84545
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401- 06: 15

سخنگوی علوم پزشکی گیلان مطرح کرد؛

تداوم روند کاهشی بستری های کرونایی در گیلان

تداوم روند کاهشی بستری های کرونایی در گیلان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی بستری های کرونایی در این استان گفت: ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در گیلان بستری هستند که حال یک نفر از آنها وخیم است.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان و با بیان اینکه روند آمارها کاهشی است، اظهار کرد: هم اکنون در مجموع ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در گیلان بستری هستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند، گفت: در مقایسه با روز گذشته که ۱۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری بودند شش بیمار جدید به مجموع بستری‌های کرونایی اضافه شده است.

 

مهرابیان با اشاره به اینکه هم اکنون ۴ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال یک نفر از بیماران وخیم است، تصریح کرد: ۴ بیمار بهبود یافته کرونایی نیز در شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تداوم روند کاهش آمارهای کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با تلاش کادر درمان و پرستاران و همچنین مشارکت‌ها مردم شاهد کنترل این ویروس شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی استان گیلان گفت: هیچکدام از شهرهای استان گیلان در وضعیت نارنجی و قرمز قرار ندارند اما ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: لنگرود، لاهیجان، سیاهکل، رشت، صومعه سرا، تالش، آستانه اشرفیه و آستارا، خمام و رودبار در وضعیت آبی قرار دارند،

 

مهرابیان تصریح کرد: ۴ شهرستان املش، رضوانشهر، شفت و ماسال نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار