کد خبر : 2209
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394- 17: 23

تذکرات انتخاباتی فرماندار تالش به مدیران

تذکرات انتخاباتی فرماندار تالش به مدیران

فرماندار تالش گفت: اگر مدیری در تالش قصد دارد فعالیت انتخاباتی کند استعفایش را بنویسد تا فرد دیگری جایگزین او شود و یا بخواهد از موقعیت اداری و امکانات برای فرد کاندیدای خاص استفاده کند به شدت برخورد می‌شود و این تذکر جدی است.

به گزارش در گیلان، علی فتح‌اللهی در جمع مدیران این شهرستان یکی از وظایف اصلی شورای اداری را بررسی کم و کاستی‌های موجود شهرستان و تذکرات معنوی و اداری عنوان کرد.

وی تحقق برنامه‌های دولت و تبیین برنامه‌ها را با همراهی اداره‌های شهرستان موثر دانست و تصریح کرد: برای پیشبرد این برنامه‌ها اگر همراهی دستگاه‌ها نباشد مغفول می‌ماند.

فرماندار تالش در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا مرخصی‌ها، رفتن به دانشگاه، از شهرستان خارج شدن برای ماموریت اداری و … را با هماهنگی شخص فرماندار انجام دهند.

وی درباره انتخابات آینده گفت: استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدای خاص ممنوع است و وظیفه نداریم امکانات دولتی، وقت و موقعیت اداری خود را در اختیار کاندیداها قرار دهیم.

فتح‌اللهی تأکید کرد: اگر مدیری در تالش قصد دارد فعالیت انتخاباتی کند استعفایش را بنویسد تا فرد دیگری جایگزین او شود و یا از موقعیت اداری و امکانات برای کاندیدای خاص استفاده کند به شدت برخورد می‌شود و این تذکر جدی است.

وی با بیان اینکه نقص دستگاه‌ها و ماشین‌ اداری باید از اکنون برطرف شود، خاطرنشان کرد: اگر در زمان انتخابات مدیری بگوید ماشین اداری خراب است یا مشکل دارد، قابل قبول نیست و قطعاً برخورد می‌کنیم.

فرماندار تالش انتخابات را یک صحنه بسیار پرشور خواند و یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه ما فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با حفظ امانت‌داری در آراست.

وی با تصریح بر اینکه کسی حق ندارد کارهایی انجام دهد که برای مردم ذهنیت یا شائبه ایجاد کند، متذکر شد: ضمن رعایت و احترام به قانون، تاکنون بیش از ۲۵ نفر به عنوان فعال سیاسی در تالش برای انتخابات در حال تلاش هستند اما تا زمانی که ثبت‌نام و مراحل اداری تایید صلاحیت صورت نگرفته‌باشد ما آنها را به عنوان کاندیدا نمی‌دانیم و باید زمانی که کاندیدا شدند در چهارچوب ضوابط ورود کنند.

فتح‌اللهی اضافه کرد: کسانی که در حال فعالیت هستند اگر بخواهند مباحث قومیت را به چالش بکشانند و از احساسات پاک مردم سو‌ءاستفاده کنند و شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که خودشان بهره‌برداری کنند، شدیداً مقابل این‌ها می‌ایستیم و برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با همراهی و کمک مردم و مسئولان به‌ویژه ستاد انتخابات و اعضای شورای تامین شهرستان بهترین و مقتدرترین انتخابات را برگزار می‌کنیم، یادآور شد: مردم از این امتحان بزرگ مانند دوره‌های گذشته سربلند بیرون می‌آیند.

در پایان جلسه مذکور سید حمید موسوی به عنوان معاون جدید عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تالش منصوب و از تلاش یک سال و پنج ماهه نادر خوارزمی معاون سابق قدردانی شد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار