کد خبر : 60603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

جلسه شورای آموزش‌وپرورش آستانه؛

تذکر به پنج مدرسه در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

تذکر به پنج مدرسه در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

از ابتدای سال تحصیلی ۹۰ بازدید از مدارس آستانه‌اشرفیه و چگونگی رعایت پروتکل بهداشتی انجام‌شده و به پنج مدرسه به دلیل عدم رعایت پروتکل تذکر داده‌شده است.

به گزارش گیلانستان، ظهر امروز هشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان و خانواده آنان در روزهای کرونایی چگونگی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در این ایام و چگونگی برگزاری امتحانات بوده و هرروزه برشدت این نگرانی افزوده می‌شود زیرا بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا این محدودیت‌های کرونایی کماکان ادامه داشته و در دو هفته بعد تصمیماتی در خصوص بازگشایی مدارس در کشور گرفته می‌شود.

کادر آموزشی می‌توانند در مدارس حضور پیدا کنند

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه می‌گوید مسؤولان نگرانی دانش‌آموزان را به‌خوبی درک کرده و در خصوص برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری و غیرحضوری تابع ستاد ملی کرونا هستیم ولی باید بر اساس وضعیت آن روز شهرستان تصمیمات لازم گرفته شود.

به گفته حمیدرضایی وضعیت شهرستان آستانه‌اشرفیه در حال حاضر نارنجی بوده و آموزش‌وپرورش به‌مانند گذشته تابع ستاد کرونا بوده و برگزاری حضوری امتحانات منوط به تصمیم ستاد کرونا است

یکی از سؤالات مطرح‌شده توسط دانش‌آموزان احتمال بازگشایی مدارس در روزهای آینده با توجه به صحبت‌های دیشب سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است در همین خصوص رضایی گفت:  تعطیلی کامل مراکز آموزشی در تمامی شهرها مصوبه ستاد کرونا بوده و بر اساس اعلام و مصوبه اداره کل اداره آموزش‌وپرورش استان گیلان کادر آموزشی می‌توانند در مدارس حاضر و خدمات لازم را ارائه دهند.

بازرسی ۹۰ مورد مدارس در آستانه آستانه‌اشرفیه

بنا بر اعلام رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان آستانه‌اشرفیه علیرغم نارنجی بودن وضعیت این شهر کلاس‌های مجازی در مدارس آستانه‌اشرفیه به‌طور منظم برقرار و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد لذا از اولیا دانش‌آموزان درخواست دارم در صورت بروز مشکل در کلاس‌های مجازی با اداره آموزش‌وپرورش ارتباط برقرار کنند.

بنا بر گفته حمیدرضا سیرتی امتحانات نوبت اول مدارس از ۶ دی آغاز و تمامی مدارس این شهر آمادگی لازم برای برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد هرچند اداره آموزش‌وپرورش تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص است.

تاکنون ۹۰ بازرسی از مدارس به همراه نماینده فرمانداری، اداره بهداشت و آموزش‌وپرورش انجام و پنج مورد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشاهده است

از اول شروع سال تحصیلی بازدیدهای منظم از مدارس آستانه‌اشرفیه و چگونگی رعایت پروتکل بهداشتی انجام‌شده و به گفته رئیس اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه چند گزارش  به این اداره در خصوص پروتکل‌های بهداشتی در برخی مدارس غیردولتی به ما رسید که این مدارس بعضاً این پروتکل را رعایت نکرده و که تذکرات لازم داده‌شده است.

هرچند گزارش  به این اداره در خصوص پروتکل‌های بهداشتی در برخی مدارس غیردولتی به ما می‌رسد که این مدارس بعضاً این پروتکل را رعایت نکرده و که تذکرات لازم داده‌شده است.

بعد شیوع کرونا و مجازی برگزار شدن کلاس‌های مدارس در تمامی مقاطع کلاس‌های از سمت حضوری به سمت مجازی رفته و این امر برای برخی از دانش‌آموزان نیازمند مشکلاتی را ایجاد و به همین دلیل ۴۰ دانش‌آموز فاقد گوشی موبایل تاکنون شناسایی و با کمک خیرین و تمامی نهادها برای آنان گوشی همراه تهیه شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار