کد خبر : 53550
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد؛

تذکر کتبی به شهردار رشت بابت عزل برخی مدیران این سازمان

تذکر کتبی به شهردار رشت بابت عزل برخی مدیران این سازمان

رئیس شورای شهر رشت با گلایه از عزل مدیران با سابقه شهرداری رشت توسط شهردار، از تذکر کتبی به «حاج محمدی» بابت این موضوع خبر داد.

به گزارش گیلانستان،اسماعیل حاجی پور شامگاه چهارشنبه (۱۱ تیر) در یکصد و چهل و هشتمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری مجموعه ای است که باید به مردم خدمت ارائه دهد، اظهار کرد: با تلاش و همکاری باید زمینه های ارائه خدمات برای مردم فراهم شود.

وی گفت: شهرداری و شهردار مجموعه ما هستند یعنی نماینده مردم هستند.

حاجی پور با بیان اینکه حدود ۳۰ نفر از مدیران شهرداری توسط شهردار عزل شدند، بیان کرد: تمامی مدیران عزل شده به طور متوسط ۱۵ سال سابقه کار داشتند و مجموع سابقه و تجربه مدیران عزل شده ۴۵۰ سال تجربه و ثروت این شهر را که سر سفره مردم و انقلاب نشسته اند را ازدست داده ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه عزل و نصب در اختیار شهردار است، افزود: اینکه شهردار ادعا می کند اجازه کار به او داده نمی شود باید به صورت واضح و شفاف برای مردم توضیح دهد چه کسی اجازه کار به وی را نمی دهد.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه در این شهر باید تنها کار کرد، گفت: هنر شهردار نباید تنها عزل پرسنل شهرداری باشد باید از وجود آدم های توانمند در زمینه های مختلف استفاده شود.

حاجی پور تصریح کرد: باید به صورت کتبی به شهردار تذکر داده شود تا از افراد عزل شده باید استفاده شود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از نیروهای انسانی در هر سازمانی، بیان کرد: وقتی صحبت از توسعه می شود یقین بدانید هیچ توسعه ای در سازمانی اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه آدم های توسعه یافته در آن سازمان باشند.

رئیس شورای شهر رشت به تسریع در پروژه های شهدای گمنام و پارک ملت و پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود: همه ما باید با تلاش و همت به شهرداری کمک کنیم و شهر رشت را به کارگاه تولید تبدیل کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا پنجشنبه , 12 تیر 1399 - 14:54

فرمایشات حاج اسماعیل کاملا منطقی است اما نابجا!
وقتی خودش در نصب مدیران شهرداری نقش بسزایی دارد و با تهدید بدنبال نصب مدیران در شهرداری است این سخنان نابجاست!
آیا فعالیت و نظارت شورا نشینان فقط شهرداری و شهردار است یعنی در بحث عمران و آبادانی و بهداشت و محیط زیست و… شهری ادارات و سازمانهای دیگر نقش ندارند؟! یا اینکه شهرداری محلی برای معاملات و کسب درآمدهای نامشروع شورانشینان است که فقط به آن چسبیده‌اند.
یک محاسبه سرانگشتی بکنیم از سال ۹۰ تاکنون چند شهردار عوض شده است که حاج اسماعیل به عزل مدیران در این دوره گیر داده است.
ایشان از شفاف سازی سخن می‌گویند پس ابتدا خودش شفاف بگوید چند نفر را که هیچ تخصصی در امور شهری ندارند به استخدام شهرداری درآورده و هنوز مرکب حکمشان خشک نشده مدیر شدند!
اسامی ۳۰ نفر مدیرانی که شهردار فعلی ( البته روی ایشان هم حرف و حدیث زیاد است) عزل کرده را با مشخصات شناسنامه‌ای و سال استخدام در شهرداری ارائه دهند تا شفاف سازی گردد.
حاج اسماعیل خیلی دیر به فکر پروژه‌های شهدای گمنام، پارک ملت و…. افتاده‌اند چون آخرین سال عمر شورا است.
البته چون از پروژه پارک آبی به دستور مراجع قضایی به همراه دیگر دوستان و یاران غار شورا فراغت پیدا کردن تا به دیگر پروژه‌های بر زمین مانده فقط در حد طرح در شورا و رسانه‌ای کردن خود توجه کنند

رفتن به نوار ابزار