کد خبر : 46236
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

فرماندهی پلیس راه گیلان:

تردد در تمام محورهای مواصلاتی گیلان جریان دارد

تردد در تمام محورهای مواصلاتی گیلان جریان دارد

فرماندهی پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، گفت: بارش برف در محورهای کوهستانی استان گرچه قطع‌شده اما رانندگان برای عبور از محورهای برف‌گیر از جمله گردنه‌ها حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ حسین محمدپور فرماندهی پلیس راه استان گیلان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شرایط جوی و برفی استان، اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردددر محورهای کوهستانی استان گیلان را دارند، باید تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با اشاره به کاهش هفت درصد تصادفاتی فوتی در استان، افزود: با توجه به بارش برف در برخی از محورهای کوهستانی رانندگان باید سرعت مطمینه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند.

سرهنگ محمدپور از استقرار تیم های پلیس راه بصورت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان همزمان با آغاز طرح زمستانی خبرداد و گفت: ۴۵ تیم در کل استان به تعداد۴۵۰ نیرو به صورت شبانه روز انجام وظیفه می کنند.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، تصریح کرد: بارش برف در محورهای کوهستانی استان گرچه قطع‌ شده اما رانندگان برای عبور از محورهای برف‌گیر از جمله گردنه‌ها حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی از حضور پلیس ‌راهور در تمامی محورهای کوهستانی استان خبر داد و افزود: پلیس‌راه در تمامی محورهای مواصلاتی و خروجی راه‌های کوهستانی مستقر است و از تردد رانندگان بدون همراه داشتن زنجیر چرخ از جمله در غرب استان ممانعت می‌کند.

رئیس پلیس‌راه گیلان تاکید کرد: رانندگان به ‌منظور جلوگیری از در راه ماندن، علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی عبور و مرور، باک بنزین خود را از سوخت پر کنند و آذوقه و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار