کد خبر : 41646
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

تریبون آزاد رسانه در دانشگاه آزاد گیلان برپا می‌شود

تریبون آزاد رسانه در دانشگاه آزاد گیلان برپا می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تریبون‌های آزاد رسانه در دانشگاه آزاد گیلان برپا می‌شود.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام قاسم قاسمی عصر امروز در نشست مشترک با مسئولان سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: 15 کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان فعالیت می‌کنند و دانشجویان استقبال خوبی از برنامه‌های اجرایی کانون‌های دانشجویی دارند‌.

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان بسیج رسانه گیلان در تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی وابسته دوره سواد رسانه‌ای برگزار می‌کنیم، افزود: ارتقای مهارت دانشجویان و دانشگاهیان در استفاده از رسانه و فضای مجازی از اهداف برگزاری دوره‌های مذکور است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: هر ماه شاهد اجرای رویدادهای علمی و فرهنگی در این دانشگاهیم که از رسانه‌ها انتظار داریم در نشر اخبار علمی و فرهنگی بیش از پیش یاور مراکز دانشگاهی باشند.

وی با بیان اینکه امروزه رسانه‌های متنوع با شیوه‌های گوناگون فرآیندهای فکری و تصمیم‌گیری مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار می‌دهند تصریح کرد: صلاحیت‌های سواد رسانه‌ای یکی از الزامات شهروندان در عصر رسانه‌هاست و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در حوزه آموختن و آموزش سواد رسانه‌ای باید پیشگام باشند.

قاسمی با اشاره به رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و علمی در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: تقویت رسانه‌های دانشجویی در گیلان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار