کد خبر : 3573
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394- 41: 10

تشکر سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان از حضور حماسی آحاد مردم در انتخابات

تشکر سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان از حضور حماسی آحاد مردم در انتخابات

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از حضور حماسی آحاد مردم شریف در دو انتخابات مجلش شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه از حضور حماسی آحاد مردم شریف در دو انتخابات مجلش شورای اسلامی  و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان این حماسه بزرگ را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و تمامی بدخواهان انقلاب دانست و اظهار کرد: از حضور و تلاشهای شبانه روزی نیروهای مومن و ارزشی جهت خلق این حماسه بزرگ بسیار سپاسگزاریم.

وی این پیروزی شکوهمند را متعلق به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و همه مردم عزیز ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: از همه کسانی که در این انتخابات زحمت کشیدند؛ هیات های محترم اجرایی، نطارت، نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیج، سپاه و مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و شهید پرور استان گیلان تشکر می نماییم.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

سلام. اگر اصولگرایان میخواهند در دوره دوم برنده بشن باید بر اساس جدول کوچکی نژاد و آقازاده بمانند و آقای عظمتی و دیگر کاندیداها اصولگرایان به این دو نفر که پیش ترین رای آوردند کمک کنند در غیر اینصورت نامزد اصلاح طلبان و یکی از این سه نفر اصول گرا میروند، پس ثابت کنید که اهل گذشت و احترام به رای مردم اید و با دست خودتان به رقیب کمک نکنید. ان شاءالله تشکر

رفتن به نوار ابزار