کد خبر : 11527
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396- 41: 19

تشکل‌های اصولگرایی محور جمنا نیستند/ حضور رئیسی “فارغ از گروه بندی‌های سیاسی رایج” اقدام مثبتی است

تشکل‌های اصولگرایی محور جمنا نیستند/ حضور رئیسی “فارغ از گروه بندی‌های سیاسی رایج” اقدام مثبتی است

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: نباید در اینجا اصولگرایی را برجسته کنیم، زیرا در اینجا بحث نیروهای انقلابی و دلسوز مطرح می‌باشد که علاقمند به ارائه خدمت‌رسانی هستند و جمنا محدود به اصولگرایی نیست.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا)، اظهار داشت: هرکدام از افرادی که علاقمند حضور در این عرصه هستند، دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی هستند ولی بر اساس منشور اخلاقی که در جمنا به وجود آمده تا به صورت واحد و یکپارچه عمل کنند، یقینا هر چه جلوتر برویم انسجام بیشتری را شاهد خواهیم بود.

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اعلام حضور سید ابراهیم رئیسی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: با اعلام حضور رئیسی فضای خوبی برای همه کاندیداها ایجاد شده و امیدواریم به یک نقطه واحد برسند و در انتخابات پایه و اساس اصول اخلاقی را رعایت کنند و براساس واقعیت‌های کشور برنامه ریزی کنند.

تشکل‌های اصولگرایی محور جمنا نیستند

عباسی با بیان اینکه محور جبهه مردمی نیروهای انقلاب ، تشکل های اصولگرایی نیستند، متذکر شد: نباید در اینجا اصولگرایی را برجسته کنیم، زیرا در اینجا بحث نیروهای انقلابی و دلسوز مطرح می‌باشد که علاقمند به ارائه خدمت‌رسانی هستند و جمنا محدود به اصولگرایی نیست.

حضور رئیسی “فارغ از گروه بندی‌های سیاسی رایج” اقدام مثبتی است

وی در خصوص بیانیه سید ابراهیم رئیسی که خود را “فارغ از گروه بندی‌های سیاسی رایج” دانسته است، گفت: اصل هم همین است زیرا جناح‌های سیاسی یک سلیقه سیاسی می‌باشد و نمی‌توانیم در این مرحله همه مردم را به دو قطب تقسیم کنیم و رو به روی یکدیگر قرار دهیم بلکه مردم داری شعور سیاسی می باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال ۹۲ مگر فقط اصلاح طلبان آقای روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند، اداه داد: حتی بسیاری از مردمی که سلیقه سیاسی دیگری داشتند به دلیل شعارها و برنامه‌های آقای روحانی به وی رای دادند، به همین دلیل ما نیز در این مرحله نمی‌توانیم مردم را به ۲ دسته اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم کنیم.

مسئولان باید “زیر یک خم” مشکلات را بگیرند

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه مسئولان باید “زیر یک خم” مشکلات را بگیرند تا این موانع مرتفع گردند، گفت: نباید افراد را متهم کنیم و به دیگران برچسب های تندرو بزنیم، بلکه مردم منتظر یک فضای جدید هستند و مردم شرایط موجود را نمی‌پذیرند، در دقیقه ۹۰ شعار ایجاد شغل از سوی وزیر کار و ارتباطات پذیرفته نیست و این سوال مطرح می‌شو که چرا در سال های گذشته این شعارها داده نشد.

عباسی در خصوص اینکه آیا قرار است جمنا به کاندیدای واحد برسد، یا خیر؟ بیان کرد: بله به یک کاندیدای واحد می‌رسد و من فکر می کنم بعد از شروع فعالیت‌ها به جمع بندی برسد.

وی با بیان اینکه آیا از بین ۵ نفر معرفی شده کاندیدای جمنا معرفی می شود یا خیر؟ گفت: براساس منشور اخلاقی که بوده، بله از بین این ۵ نفر، تنها یک نفر به عنوان کاندیدای جمنا در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می شود ولی احتمال دارد یک نفر نیز به صورت آزاد کاندیدا شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر جمنا به کاندیدای واحد نرسد آن وقت عملکرد جمنا را چگونه ارزیابی می‌کنید، پاسخ داد: در صورت رخ دادن چنین اتفاقی در آن زمان می‌توان تصمیم گرفت، اگر از بین این ۵ نفر که از سوی جمنا انتخاب شده، ۲ نفر کاندیدا شوند هم امکان دارد که یک تاکتیک باشد./

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار