کد خبر : 82870
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

تشکیل اتاق فکر با حضور مراکز علمی در منطقه آزاد انزلی

تشکیل اتاق فکر با حضور مراکز علمی در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، تشکیل اتاق فکر با حضور مراکز علمی به ویژه جهاد دانشگاهی در منطقه آزاد انزلی را از برنامه های خود در این منطقه اعلام کرد.

به گزارش گیلانستان، دکتر حمیدرضا مسکنی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در راستای افزایش همکاری های دو سویه به منظور توسعه فعالیتهای پژوهشی و آموزشی با عیسی فرهادی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرد.

 

عیسی فرهادی در این دیدار ضمن استقبال از توسعه همکاری ها با مراکز علمی، اولویت همکاری را با مجموعه جهاد دانشگاهی اعلام و تاکید کرد این مرکز با توانمندی های علمی و با کار جهادی می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش ها باشد.

 

فرهادی تشکیل اتاق فکر با حضور مراکز علمی به ویژه جهاد دانشگاهی در منطقه آزاد انزلی را از برنامه های خود در این منطقه اعلام کرد.

 

بنابر این گزارش اجرای مشترک طرح های تحقیقاتی و خدمات تخصصی، استفاده از پتانسیل امکانات علمی و اجرایی طرفین جهت افزایش سطح فعالیت ها، استفاده از ظرفیت پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی جهت پایش دوره‌ای صنایع مستقر در محدوده منطقه آزاد انزلی، طراحی و برگزاری دوره ها و سمینارهای تخصصی و مهارتی در حوزه‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی طرفین جهت انعکاس خدمات، تهیه و تدوین استانداردها و دوره‌های مهارتی و تخصصی تکمیلی به منظور به روز رسانی و ارتقای مهارت منابع انسانی از مهمترین مباحث گفتگوی دو طرف در زمینه توسعه همکاری دوجانبه بود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار