کد خبر : 54684
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399- 47: 10

با حضور مردم و مسئولان؛

تشییع مرزبان شهید “افشین آشناور” در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان + گزارش تصویری

تشییع مرزبان شهید “افشین آشناور” در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان + گزارش تصویری

به گزارش گیلانستان، امروز(۷ مرداد) در مراسم تشییع مرزبان شهید گیلانی سرباز وظیفه افشین آشناور که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در استان و همچنین مردم و خانواده های معظم شهدا در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: جوانان غیور ما

به گزارش گیلانستان، امروز(۷ مرداد) در مراسم تشییع مرزبان شهید گیلانی سرباز وظیفه افشین آشناور که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در استان و همچنین مردم و خانواده های معظم شهدا در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: جوانان غیور ما همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی آماده هستند.
وی به جنایت دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن مرزبان گیلانی سرباز وظیفه افشین آشناور اشاره کرد و افزود: دشمنان بدانند که هیچگاه با جنایت های خود نمی توانند مانع ملت ما در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام شوند.
امام جمعه رشت با تبریک و تسلیت به خانواده، پدر و مادر سرباز شهید افشین آشناور، بیان کرد: انشاالله خدای متعال این جوان شهید را با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) محشور فرماید.
گفتنی است مرزبان گیلانی سرباز وظیفه شهید افشین آشناور در گشت زنی منطقه عملیاتی پیرانشهر در آذربایجان غربی در تاریخ پنجم مردادماه جاری به شهادت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار