کد خبر : 53386
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

تصاویر/ بازدید امام جمعه رشت از شرکت تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوا با قابلیت از بین بردن کرونا

تصاویر/ بازدید امام جمعه رشت از شرکت تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوا با قابلیت از بین بردن کرونا

.

به گزارش گیلانستان،آیت الله رسول فلاحتی امروز در جریان بازدید از شرکت طراحی و تولید دستگاه ضد عفونی هوا و سطوح با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر با قدردانی از تلاش جوانان خلاق و مبتکر استان اظهار کرد: بازوان قدرتمند جوانان مبتکر و خلاق گیلانی را می بوسم.

وی با قدردانی از تلاش و تفکر جوانان نسبت به موضوع های روز جامعه، افزود: از اینکه جوانان برای محیط زیست و سلامت جامعه طرح و برنامه دارند و حتی در مقام عمل به آن رسیدند، قدردانی می کنم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برای دومین مرتبه خدمت جوانان مبتکر رودسری آمدیم، تصریح کرد: هر زمان می آییم، نوآوری های جدیدی را مشاهده می کنیم و به ملت ایران به ویژه مردم عزیز گیلان اعلام می کنم که جوانان خلاقی وجود دارند و از طرف مردم استان از این جوانان تقدیر و تشکر می کنم.

آیت الله فلاحتی بر حمایت مسئولان از فعالیت های در راستای سلامت مردم و محیط زیست تاکید کرد و گفت: اکنون پسماند به چالش استان تبدیل شده است و اگر در گذشته مسئولان در این باره اقدام می کردند با این معضل مواجه نبودیم.

وی، خواستار بسیج تمام مجموعه ها برای حمایت از جوانان خلاق و مبتکر شد و بیان کرد: برطرف کردن معضل پسماند باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود و این امر با جداسازی زباله از مبدا امکانپذیر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ترویج فرهنگ تبدیل جداسازی پسماند در جامعه، اظهار کرد: پسماند همان طلای کثیف است و به طور قطع باید برای این موضوع فرهنگ سازی شود.

آیت الله فلاحتی، فعالیت ها در زمینه سلامت مردم را بسیار مهم ذکر کرد و یادآور شد: فرهنگ سلامت در دین اسلام آمده ضمن اینکه آموزش از دوره کودکی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در امر سلامت پیشگیری مقدم بر مبارزه است، تصریح کرد: عرصه سلامت نیازمند فرهنگ سازی برای آحاد جامعه است.

صدور گواهینامه عفونت زدایی در هوا و سطوح برای دستگاه ضد کرونا

رئیس پارک علم و فناوری رودسر نیز در جریان بازدید مذکور از صدور گواهینامه عفونت زدایی در هوا و سطوح برای دستگاه ضد کرونا خبر داد و گفت: دستگاه ضد کرونا با مکش هوا تمام ویروس ها را در محیط از بین می برد.

عادل رنجی با اشاره به صدور تاییدیه از بین برنده ویروس آنفلوآنزا توسط دستگاه ضد عفونی هوا و سطوح، بیان کرد: دستگاه مذکور تمام میکروارگانیسم های هوا را غیر فعال می کند و در لحظه میکروب ها غیر فعال می شوند بنابراین امکان انتقال ویروس به صفر می رسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر از بخش های مختلف کارگاه ساخت شرکت طراحی و تولید دستگاه ضد عفونی هوا و سطوح با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا بازدید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار