کد خبر : 61434
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳

نماینده مردم رشت در مجلس:

تصمیمات ملی با واقعیت‌های موجود در گیلان همخوانی ندارد

تصمیمات ملی با واقعیت‌های موجود در گیلان همخوانی ندارد

نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه واقعیت‌های گیلان با آنچه که در سطح ملی تصمیم گیری می‌شود فاصله دارد،گفت: بحران‌های جامعه، کم بودن میزان ارائه خدمات را نمایان می‌سازد.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه واقعیت‌های استان گیلان با آنچه که در سطح ملی تصمیم گیری می‌شود فاصله دارد، گفت: عدم توازن در توزیع خانه و خدمات برای شهرستان‌های مختلف با توجه به محرومیت‌ها قابل قبول نیست.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به معضل حاشیه نشینی در شهر رشت و ضرورت توزیع متوازن خدمات، بیان کرد: بحران‌های جامعه، کم بودن میزان ارائه خدمات را نمایان می‌سازد لذا باید حاشیه نشینی شهری و جمعیت محروم در روستاها را در نظر داشته باشیم.

وی به فاصله بین هزینه ساخت و بهره برداری مسکن محرومان اشاره و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت خیران به تنهایی کافی نیست و با توجه به عقب ماندگی‌هایی که از قبل داشته ایم، باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را نیز مورد توجه قرار دهیم.

آقازاده افزود: با توجه به فصل سرما و سخت بودن انجام کارهای عمرانی، بخشی از برنامه‌ها به اواسط سال آینده موکول شده و نیاز است که پروژه مسکن محرومان را نیز به فرصتی دیگر موکول کنیم تا با تصمیمات عجولانه، مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار