کد خبر : 75467
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۱۳

نماینده مردم انزلی در مجلس:

تصویب بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه‌های انزلی در سفر هیئت دولت

تصویب بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه‌های انزلی در سفر هیئت دولت

نماینده انزلی در مجلس گفت: در سفر هیئت دولت به گیلان هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهر ساحلی تصویب شد.

به گزارش گیلانستان، احمد دنیامالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به گیلان، بندرانزلی تنها شهری بود که از دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور میزبانی کرد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان رئیس جمهور در انزلی، افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی از پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تالاب بین المللی انزلی، ۱,۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهر ساحلی تصویب شد.

دنیامالی ادامه داد: از این میزان اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های راه و مجموعه‌های ورزشی و بخش‌های محیط زیست و آب فاضلاب انزلی تخصیص یافت که ۳۰ میلیارد تومان آن برای ساخت سکوهای ورزشگاه تختی انزلی است.

نماینده انزلی در مجلس با اشاره به حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری انزلی، اضافه کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه سازمان بنادر و دریانوردی نیز برای توسعه زیرساخت‌های بندری در انزلی اختصاص یافت که ۲۵۰ میلیارد آن مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش زیر ساخت‌های این سازمان است.

گفتنی است در سفر هیئت دولت به گیلان وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی مجموعه تختی انزلی و وزیر راه و شهرسازی از مجتمع بندری انزلی، مسیر کنارگذر و همچنین پروژه چهار بانده کردن محور بندرانزلی به رضوانشهر بازدید کردند و رئیس سازمان محیط زیست هم به عنوان نماینده معین رئیس جمهور در بندرانزلی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان از وضعیت تالاب بین المللی انزلی و کنارگذر بازدید کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار