کد خبر : 36627
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

در نشست شورای هماهنگی؛

تصویب بیش از ۹۰ برنامه برای بزرگداشت روز جهانی قدس در گیلان

تصویب بیش از ۹۰ برنامه برای بزرگداشت روز جهانی قدس در گیلان

نشست ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات استان گیلان، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست، روز جهانی قدس را میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) دانست و گفت: روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی با بیان اینکه از روز جهانی قدس به روز رسول اکرم تعبیر شده است، تصریح کرد: روز جهانی قدس روز امید و رهایی مردم مظلوم فلسطین است.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به گذشت چهل سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز مردم بیش از ۹۰ کشور جهان با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نگرش حضرت امام(ره) به مسئله فلسطین یک نگاه استراتژیک بود، بیان کرد: حضور پرشور و امیدآفرین مردم جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تقویت مردم فلسطین در ادامه مسیر مبارزه در برابر اسرائیل خون‌آشام است.

وی با بیان اینکه بیش از هفتاد سال است که رژیم جعلی، سفاک و کودک‌کش اسرائیل با حمایت شیطان بزرگ به جنایات بی‌شرمانه خود در فلسطین ادامه می‌دهد، گفت: بی‌تردید خیزش مردم در اقصی نقاط جهان برای ابراز تنفر از رژیم غاصب و اشغالگر قدس، خواب سران استکباری جهان را آشفته خواهد ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی با هوشیاری در نامگذاری آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس، فلسطین را از یک موضوع عربی به یک مسئله مهم جهانی تبدیل کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر چهل سالۀ خود همواره پشتیبان مظلومان بوده و در صف اول مبارزه با استکبار جهانی حضور داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین با سنگ در برابر رژیم تا بن دندان مسلح و حامیان استکباری‌اش ایستاده‌اند، تصریح کرد: نصرت الهی وعده خداوند برای صابرین خواهد بود و حسب پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی سرنگونی رژیم شیطانی اسرائیل نزدیک است.

وی با اشاره به برگزاری دو مراسم مهم در نیمه خرداد سال‌جاری، اظهار کرد: در روز جمعه دهم خردادماه راهپیمایی روز جهانی قدس و در صبح روز سیزدهم خردادماه مراسم بزرگداشت سی‌اُمین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از تصویب بیش از ۹۰ برنامه برای بزرگداشت روز جهانی قدس در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: زمینه‌سازی برای حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از اولویت‌های ستاد انتفاضه و قدس استان گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: ستادهای شهرستانی نیز به موازات ستاد استانی برای زمینه‌سازی برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار