کد خبر : 11780
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۴۴

تعلل در ارائه مستندات موجب تاخیر در بررسی تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان شده است

تعلل در ارائه مستندات موجب تاخیر در بررسی تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان شده است

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ضعف در انعکاس اطلاعات توسط مدیرعامل جدید بانک سرمایه گفت: اطلاعات ناکافی، تعلل در ارائه مستندات و ضعف در ارائه اطلاعات موجب تاخیر در سرعت بررسی و پیگیری تخلفات شده است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه اظهار داشت: همزمان با بررسی تخلف بانک سرمایه، مدیرعامل این بانک تغییر پیدا کرد.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: تغییر مدیرعامل بانک سرمایه باعث طولانی‌تر شدن روند پیگیری در بررسی تخلفات شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به ضعف در انعکاس اطلاعات توسط مدیرعامل جدید بانک سرمایه گفت: اطلاعات ناکافی، تعلل در ارائه مستندات و ضعف در ارائه اطلاعات موجب تاخیر در سرعت بررسی و پیگیری تخلفات شده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بر همین اساس در نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش خواستار تعامل هر چه بیشتر در جهت رسیدن به نتیجه‌ای قاطع درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تسریع روند بررسی موارد فوق بیان داشت: با وجود اختلالاتی که در روند شفاف‌سازی تخلفات ایجاد کردند با همین حد از اطلاعات به مسائل مهمی دست یافتیم که در حال دسته‌بندی و بررسی آن‌ها هستیم.

وی اذعان داشت: جلسات بررسی تخلفات به‌صورت مستمر و منسجم در حال برگزاری است که نتایج آن به‌صورت گزارشی با همکاری وزارت آموزش و پرورش، بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان در زمانی مناسب جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی به‌ویژه فرهنگیان اعلام می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار